K
keljuttaa niin pirusti !
Vieras
Mitä mieltä olette ?
Ajoin auton erään toimiston oven edessä olevalle pys.paikalle ja juoksin sisälle ja jätin lomakkeen sinne ja tulin takaisin, aikaa tuohon meni ihan oikeasti noin 8-10 sekuntia ! Kun tulin takaisin oli lappuliisa kirjoittamassa sakkolappua ! Sanoin hänelle "et voi olla tosissasi ??" hän vaan kirjoitti sen loppuun ja antoi sen mulle....
että otti päähän !
Mun mielestä tuo on jo saivartelua, että mun olis pitänyt juosta kulman taakse hakemaan sitä helkkarin parkkilappua kun tiesin, että jätän vain sen paperin sinne..
Mitä mieltä olette oliko lappuliisa hätäinen ?
Ajoin auton erään toimiston oven edessä olevalle pys.paikalle ja juoksin sisälle ja jätin lomakkeen sinne ja tulin takaisin, aikaa tuohon meni ihan oikeasti noin 8-10 sekuntia ! Kun tulin takaisin oli lappuliisa kirjoittamassa sakkolappua ! Sanoin hänelle "et voi olla tosissasi ??" hän vaan kirjoitti sen loppuun ja antoi sen mulle....
Mun mielestä tuo on jo saivartelua, että mun olis pitänyt juosta kulman taakse hakemaan sitä helkkarin parkkilappua kun tiesin, että jätän vain sen paperin sinne..
Mitä mieltä olette oliko lappuliisa hätäinen ?