hei olen 23-vuotias 4kk ikäisen pojan äiti. meiltä matkaa lappeenrantaan 25km ja käyn siellä joka viikko. olisi kiva tavata...kun on noin saman ikäiset lapsetkin.
Täällä 20 vuotias esikoistaan odottava tyttö myös vailla seuraa muista nuorista äideistä. Laskettu aika olis huomenna, eli kohta on toivottavasti oma nyytti kainalossa!
Täällä kanssa yksi äiskä ihan Lappeenrannan lähistöltä!
Uudet tutut olisivat enemmän kuin tervetulleita meillekin.
Itse olen pian 23-vuotias kahden pienen pojan äiskä.
Täällä jo kolmen pienokaisen äiti Lappeenrannasta. Lapset ovat jo vähän isompia ja minäkin jo 28v, mutta jos samanikäistä seuraa löytyisi, olisi mukava tutustua tätä kautta! Kuopukseni täyttää keväällä 3v.
Olen 33v kotiäiti ja minulla on 6v ja 2,5v pojat. Minkä ikäiset sinun lapset on? Laita vaikka yksityisviestiä, jos kaipaatte kahvi- ja leikkiseuraa. =)
Täällä yksi äiti, joka myös vailla shoppailuseuraa/ulkoiluseuraa. Poika on 2v7kk ja tyttö 3kk. Itse täytin vastikää 30v. Perheeseemme kuuluu myös aviomies 26v.. Asumme Saimaanharjulla. Laittakaa postia osoitteeseen: mappe74@suomi24.fi
Heissan,
nyt vasta huomasin vastauksia täällä :ashamed: eli siksi en ole vielä vastannut. Kirjoittelen vaikka tuolla y-viestillä, jos vain osaan.. =) mulla on siis 3vtäyttävä ja 5- ja 8vuotiaat lapset.