lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

olisi kiva saada uusia ystäviä..
minulla on yksi pieni tyttö ja sillä on ikää 1v9kk ja sain toisen lapsen tuossa 7.7.2006 ja sekin on tyttö..
perheeni kuuluu: minä ja mieheni ja pikku tyttö 1v9kk ja tyytö vauva. ollaan täältä lappeenrannasta.

kirjoita minulle

seijaahola@gmail.com

olisi kiva tutustua muihin äiteihin etelä-karjalan seudulta..<br><br>
 

moi:
en muista olenko sinulle vastannut mut, olen kahen lapsen äiti,
asun joutsenossa, mut tämä matka ei ole mulle mikään ongelma.
käyn suurinpiirtein joka päivä lappeenrannassa,
jos haluat ystävään niin täältä kyllä löytyy!!! :) :flower:
 
Pupu Tupuna
täällä neljän lapsen äiti lpr.sta, olemme tosin muuttamassa ihan pian naapuripaikkakunnalle mutta hyvät ystävät hakusessa... :wave:


tällä hetkellä en vielä autoile,mutta sekin on projektina :D
 
Huuhkis
.. ;) miulle voi myös kirjoittaa; illat ja vkloput vapaina, itse 26 v ja poika 1,3v.......ja äitikavereita kaipaillaan, myöskin pelkkiä äitejä! Ns. oman ajan viettoseura myös tervetullutta.

laamava@luukku.com \|O
 
^Yritin laittaa Huuhkikselle postia, ilmeisesti ei tullut perille?

Muillekkin:

Mutta siis täällä 21 vuotias kotiäiti lappeenrannasta. Tyttö nyt 1v7kk.

Kovasti tuntuvat kaverit hävinneet lapsen tulon myötä, ja seuraa olisi mukava saada. Lasten kanssa sekä ilman.

Meillä perheessä lisäksi mies sekä koira.

Saa kirjoittaa jos vain kiinnostaa. =)


a.n.kivisto@gmail.com
 
Ilmoittautuu tähän listaan myös!! Meillä pojan (5v) kanssa vähän ongelmana syrjässä asuminen ja ei autoa, linkulla käydään silloin tällöin kaupungilla, mutta poika kaipailee kavereita... Minä olen 25-vuotias kotiäiti, toista odotellaan tammikuussa syntyväksi. Perheeseen kuuluu myös koira ja heppa. Kaupungilla olisi kiva treffailla ja meilläkin saa vierailla.. laittakaa yytä. :D
 
heips! ois ihana saada uusia tuttuja lappeenrannasta,itse asutaan pikisaaressa pojan 3,5kk kanssa. vajaa vuosi sitten muutettiin tänne helsingistä ja melkeinpä kaikki kaverit siellä..lapselle vauva kamuja,itselle juttu seuraa/kahvittelu seuraa... miten vain

heidi_parmanen@hotmail.com :)
 

Yhteistyössä