Lappeenranta huomio!

Olen myös esikoista odottava eli LA on 10.10 :) Olen muuttanut Lappeenrantaan huhtikuussa ja olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia eli juttuseuraa/lenkkiseuraa :) Olen 20v ja avomieheni on 24 :) Postia saa laittaa tulemaan triinugirl@luukku.com :)
 
Hei kaikille!
Elokuun puolissavälissä alkaa Lappeenrannassa uusi lastenparkki toiminta. Ihan ydinkeskustassa Valtakadulla. Yli 2-8 vuotiat lapset voi jättää tunniksi tai pariksi leikkimaan hyvin suunnitelussa ympäristössä, ammattilaisen lastenhoitajan valvonnassa. Siinä aikana voi vanhemmat hoitaa omia asioita rauhassa.
Kiinostaisiko ketään tälläinen juttu? Siinä myös lapset voivat saada uusia ystäviä!
 
Löytyykö tirilästä tai täältä läheltä leikkiseuraa vajaa vuoden vanhalle pojalle ja juttuseuraa vm.81 äidille. Ystäviä kyllä on, mutta lapselliset sellaiset hävissä..
Meilaa osoitteeseen emppux@suomi24.fi
 
Niin vieläkö osaisi kirjoittaa oikein, eli lapselliset ystävät VÄHISSÄ! Toivottavasti löytyisi joku edes.. Saa toki olla muualtakin, jossei liikkuminen ole ongelma. Meilatkaa niin jutellaan lisää! :)
 

Yhteistyössä