V
vieras
Vieras
meille ainakin soneran mokkulaa hankittaessa sanoi myyjä että hän laittaa tänne eston ettei toimi ulkomailla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Pitääkö siis kännykässäkin muuttaa verkon valinta manuaaliseksi? Mokkulassa meillä jo on niin, että ennen käynnistämistä valitaan se elisa.
Juu.
Mitkäs niitää rajaseutuja sitten on, kun mulla on automaattinen verkon valinta ja aina on elisan verkossa pysynyt, ainakin toistaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Pitääkö siis kännykässäkin muuttaa verkon valinta manuaaliseksi? Mokkulassa meillä jo on niin, että ennen käynnistämistä valitaan se elisa.
Juu.
Mitkäs niitää rajaseutuja sitten on, kun mulla on automaattinen verkon valinta ja aina on elisan verkossa pysynyt, ainakin toistaiseksi.
Ei mitään hajua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Pitääkö siis kännykässäkin muuttaa verkon valinta manuaaliseksi? Mokkulassa meillä jo on niin, että ennen käynnistämistä valitaan se elisa.
Juu.
Ei mitään hajua![]()
Lappi vissiin sit ainaskin..![]()