Lapinkoirien omistajat pinoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami-03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami-03

Vieras
:wave: Niin elikkäs löytyykö muita lapinkoiran omistajia?
Meillä on 2v ja 4kk ikäiset suomenlapinkoiran nartut. Vanhempi on täysin musta ja pienenpi on musta, ruskein merkein..sillä on ihan rotikan värit mutta paljon pörrösempi! =) Haukkujen nimet on Elli ja Sindi.

Meillä on lapinkoiran ja kääpiövillakoiran sekotus, tosi pirtee tapaus.Ikää jo 7 vuotta ja on vieläki kuin pentu.Seuraavaksi ajattelimme ottaa ihan puhdasrutuisen suomen lapinkoiran, Paljonkohan sellaset sitte maksaakaan???aikoinaan kun koiramme hommasimme niin hintaa tällä sekarotusella oli 500 mk. Kumman rodun luonteenpiirteisiin kuuluu lapsiystävällisyys?meidän vajaa 3.v poika saa tehdä sille suurin piirtein mitä haluaa...kova kalloinen tapaus tää toisinaan on mut mahdottoman kiltti... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 10:56 vieras kirjoitti:
Meillä on lapinkoiran ja kääpiövillakoiran sekotus, tosi pirtee tapaus.Ikää jo 7 vuotta ja on vieläki kuin pentu.Seuraavaksi ajattelimme ottaa ihan puhdasrutuisen suomen lapinkoiran, Paljonkohan sellaset sitte maksaakaan???aikoinaan kun koiramme hommasimme niin hintaa tällä sekarotusella oli 500 mk. Kumman rodun luonteenpiirteisiin kuuluu lapsiystävällisyys?meidän vajaa 3.v poika saa tehdä sille suurin piirtein mitä haluaa...kova kalloinen tapaus tää toisinaan on mut mahdottoman kiltti... :)

Silloin kun tuo meidän vanhempi haukku hankittiin niin sillä oli hintaa 500e mutta nyt tämä nuorempi hauveli olisikin sitten maksanut 700e mutta saatiin onneksi pudotettua hintaa.. Tuo 700e on kuulemma yleinen hinta suomenlapinkoirilla nykyään. Niin ainakin sanottiin mitä vähän joka puolelle tuli soiteltua ja kyseltyä. =)
Lapinkoira on ainakin todella lapsirakas koira!! Yhdellä tutulla oli joskus villakoiria ja ne olivat ainakin aika äkäisiä kavereita.. =)
Minä olen ollut lapinkoirien kanssa tekemisissä aivan vauvasta asti..siksi myös nyt päädyttiin itse siihen rotuun. Meidän pienet tytöt saa kyllä tehdä näille haukuille melkein mitä vaan..antavat kyllä repiä turkki ja vähän rajumpaa taputustakin saavat välillä.. =)
Täytyy joskus itse vähän komentaa lapsia etteivät liian lujaa haukkuja repisi! Ovat tosiaan ERITTÄIN kilttejä haukkuja! Että suosittelen!! :heart:

Meillä muuten tämä vanhempi on oikealta nimeltään lecibsin kipakka ja pentu on mysmarin rentun ruusu. =)

Kuumimmat

Yhteistyössä