lanceer?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli ja kyllä oli aika energinen pakkaus. Yhdellä tutulla on ja sekin melko energinen, mutta rauhoittui huomattavasti saatuaan pentuja. (Minun kokemukset siis narttu-koirista)
Helposti oppii kaikenlaista, ja on kyllä ehdottomasti omakoti-/maatalon koira, tarvitsee pihaa jossa purkaa energiaansa, vaikkei mikään villikko olekaan.
Mukava rotu, hyvin opetettuna oikein hyvä seurakoira ja rotu sopii lapsiperheisiinkin.

Lanceer :D Sori en tarkottanu pahalla mut oli vaan niin hauska juttu.Heti kyllä otsikosta tiesin että kyse on koirasta.

Asiaan, kiva koirarotu, käy kaikkiin perheisiin ja on rauhallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ilmeisesti siis landseer. ainaki isoruokanen B) mutta lepposa taitaa olla. ei omakohtasia kokemuksia läheltä.

Tätä oli pakko lainata, ei ole mitenkään erityisen isoruokainen

Olin myös kirjoittamassa ettei se nyt niin mahottoman isoruokainen ole, meillä siis landseer ja on aivan mahtava koira lapsi perheessä. Ja tohon energiaan, onhan tuolla energiaa jos ei kunnollisille lenkeille pääse, mutta ei mitään hirmu pitkiä lenkkejä vaadi. Meillä on pihaa missä koira saa temmeltää, muttei se kauheasti omassa pihassa kouhota, jos ei ole kaveria, pötköttelee vaan ja seurailee maailman menoa
:)

puoli vuotta ja sisäsiistiksi??? Meillä on kyllä koirat ollu sisäsiistejä jo 4 kk:n ikäsenä, ei kyllä ole landseeria ollu, mutta isoja kans. tosin asutaan omakotitalossa ja oon aina ollu aktiivinen niiden siisteyskasvatuksen kanssa.

Meillä oli koira sekotus..landseer/saksanpaimenkoira/pystykorva ja hyvin huomasi siinä landseerin piirteet..Maailman ihanin ja kiltein koira oli.Riippuu tietty kasvatuksesta.Aina ollaan suosittu sekarotusia,sitä edeltävä haukkukin oli sekarotunen ja hänkin vallan ihana..Suojeli minua ja veljeäni hengellänsä.Kiitos. :heart:

Yhteistyössä