Kenellä on jonkinlainen lämpöpumppu? Paljonko tuli maksamaan asennuksineen ja kuinka iso tönö teillä on? Lämmittääkö joka nurkan kovillakin pakkasilla?
Koitan imeä itseeni tietoa netistä, mutta ei meniaa oikein ymmärtää
Mikä pumppu on paras hinta/laatu/lämmitys suhteiltaan?
Koitan imeä itseeni tietoa netistä, mutta ei meniaa oikein ymmärtää