Lämpö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIra -83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIra -83

Vieras
Ovulaation aikaanhan lämmöt nousee ja jää normaalia korkeammaksi jos raskaus alkaa. Onko näin sitten kaikilla??
Eikö lämpöjä tarkkailemalla voi siis ennustaa onko raskaana vai ei? Sehän kertoo sen jo paljon aikaisemmin kuin raskaustestit. Periaatteessa heti ovulaation jälkeen. Minulla lämmöt on kyllä laskeneet mutta aloin vain yks ilta pähkäilemään :)
Muutenkaan ei mitään oireita oikein ole, mahaa kyllä nippailee(niin se kyllä tekee ennen menkkoja muutenkin)
Toisaalta saan tietää vasta 2-3 viikon pästä eli ehkä on vielä toivoa :)

Lämmöistä siis ajattelin etten ole raskaana.....taaskaan.... tai sitten tämä on jotain itsesuojelua kun on niin monta kertaa joutunut pettymään. Aika hulluksihan tämä elämä on mennyt siitä lähtien kun vauvelista on ruvettu haaveilemaan.
- pettymys, menkat alko taas, voi nyt prkl!
- lasken mahdollista ovulaation ajankohtaa, miehelle; sun PITÄÄ olla kotona tämä ja tämä päivä....
- Ah, nyt olen varma että tärppäs, kun minulla on näitä ja näitä oireita ja selvästikkin ne ei olla muuta kuin raskauteen viittavia :)
- pettymys, menkat alko taas, voi nyt prkl!!
ja JNE. *huokaus* kumpa nyt vaan tärppäis.....

Paljon ++++++++ TEILLE!!

Ovulaation jälkeen kehon lämmöt nousevat n.0,5 astetta korkeammiksi ja vasta muutamaa päivää ennen menkkoja ""romahtavat"" takaisin normaalilukemiin jos raskaus ei ole alkanut.

Lämmöt pitäisi mittailla joka aamu ennen ylösnousua suunnilleen samoihin aikoihin jotta olisivat vertailukelpoisia. Itse ainakin kyllä tunnen nykyisin milloin ovat koholla, sitten vasta pari-kolme päivää ennen menkkoja saatan mittailla ovatko normaalit. Ja ovat olleet n.6kk :(

Mutta tsemppiä!

Minulla lämmöt pysyvät oviksen jälkeen koholla siihen aamuun, jonka jälkeen menkat alkaa vrkn sisällä. En mittaa lämpöjä sängyssä vaan ""vasta"" aamukahvipöydässä. Silti selkeät vaihtelut näkyvissä kierron aikana: oviksen aikaan nousevat 0,5 astetta ja laskevat sitten silloin kun menkat alkaa. Usein 7-10 vrk oviksesta on erityisen kuumeinen olo ja palelee, liittyneekö onnistumattomiin kiinnittymisyrityksiin? Et voi siis vielä pelkästään oviksen jälkeisistä lämmöistä päätellä mitään.

minullakin lämmöt laski vasta sinä päivänä, kun menkat oli tulossa, että ei sitä lämmöistä kovin aikaisin tiedä... viime kierrossa jossa tulin raskaaksi lämmöt ei olleet sen korkeammalla, kun normaalistikaan oviksen jälkeen, eli ovat vaan pysyneet yhtä korkealla.

Yhteistyössä