M
mä
Vieras
Onkos kokemuksia mikä on lapsen lämpimänä pitävä haalari mutta ei silti olisi sellainen michelin-ukko haalari jossa lapsi ei pysty liikkumaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Monet sanoo että tärkeintä on se mitä alle laittaa. Totta , mutta hakisinkin haalaria selkeästi kunnon pakkaskelille, sellaista ettei tarvitse 3-4kerrosta vaatteita haalarin alle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Monet sanoo että tärkeintä on se mitä alle laittaa. Totta , mutta hakisinkin haalaria selkeästi kunnon pakkaskelille, sellaista ettei tarvitse 3-4kerrosta vaatteita haalarin alle.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä on esikoisella nyt toista talvea käytössä Raiskin haalari. Se on ollut todella lämmin ja pehmeä. Ei siis mikään tönkkö eikä painava vaan todella mukava. Ja hintakin ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä on esikoisella nyt toista talvea käytössä Raiskin haalari. Se on ollut todella lämmin ja pehmeä. Ei siis mikään tönkkö eikä painava vaan todella mukava. Ja hintakin ihan ok.
TOi on kiva kuulla =) Me ostettiin eilen Raiskin puku pojalle ja vaikuttaa tosi lämpöseltä ja ennen kaikkea pehmeältä verrattuina muihin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on ticketin haalarit+takki housu yhdistelmät ja untsikat käytössä,ja kyllä tarkenee..Viime talvena jo tykästyttiin noihin vaatteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä on esikoisella nyt toista talvea käytössä Raiskin haalari. Se on ollut todella lämmin ja pehmeä. Ei siis mikään tönkkö eikä painava vaan todella mukava. Ja hintakin ihan ok.
TOi on kiva kuulla =) Me ostettiin eilen Raiskin puku pojalle ja vaikuttaa tosi lämpöseltä ja ennen kaikkea pehmeältä verrattuina muihin =)
Mä olen tykänny siitä. Kertaakaan ei ole kastunut läpi tms. ja koko viime talven se oli käytössä. Tarvis varmaan ostaa kuopuksellekin sellainen eikä yrittää metsästää niitä ainaisia reimateccejä.:xmas: