Lämpimin talvihaalari ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Meillä on esikoisella nyt toista talvea käytössä Raiskin haalari. Se on ollut todella lämmin ja pehmeä. Ei siis mikään tönkkö eikä painava vaan todella mukava. Ja hintakin ihan ok.

TOi on kiva kuulla =) Me ostettiin eilen Raiskin puku pojalle ja vaikuttaa tosi lämpöseltä ja ennen kaikkea pehmeältä verrattuina muihin =)

Mä olen tykänny siitä. Kertaakaan ei ole kastunut läpi tms. ja koko viime talven se oli käytössä. Tarvis varmaan ostaa kuopuksellekin sellainen eikä yrittää metsästää niitä ainaisia reimateccejä. :D :xmas:

Ne oli nyt Budget Sportissa hyvässä alennuksessa :)

Voi röhnä! Lähin on 90km päässä |O

Meillä on esikoisella nyt toista talvea käytössä Raiskin haalari. Se on ollut todella lämmin ja pehmeä. Ei siis mikään tönkkö eikä painava vaan todella mukava. Ja hintakin ihan ok.

TOi on kiva kuulla =) Me ostettiin eilen Raiskin puku pojalle ja vaikuttaa tosi lämpöseltä ja ennen kaikkea pehmeältä verrattuina muihin =)

Mä olen tykänny siitä. Kertaakaan ei ole kastunut läpi tms. ja koko viime talven se oli käytössä. Tarvis varmaan ostaa kuopuksellekin sellainen eikä yrittää metsästää niitä ainaisia reimateccejä. :D :xmas:

Ne oli nyt Budget Sportissa hyvässä alennuksessa :)

Voi röhnä! Lähin on 90km päässä |O

Eiks niil oo verkkokauppaki vai muistelenko mä väärin.. Anyways oli 69,90 ne puvut eli nelisenkymppiä alennusta =)

Mistäs te olette noita Ticketin untuvatakkeja ostaneet? Mun vakiopaikassa löytyy vain näitä toppatakkeja ticketiltä (jotka ovat kyllä lämpimiä).

Ukko ja minä käytetään talvella untuvatakkia, niin olisi kiva saada sellainen pojallekin toiseksi toppatakiksi.

Mulla on ollut itsellä Raiskin toppikset ja ne oli ihan sudet, eli lapsille en niitä osta.

Yhteistyössä