Lakosta ?!?!?!

Johan nyt on taas markkinat.
Huomenna alkaa lakko.
Minulla on lupa mennä töihin lakosta huolimatta, mutta tämän alueen osaston puheenjohtaja on sitä mieltä että töihin en saa mennä tai siitä tulee ongelmia.

Kumpaahan tässä nyt sitten uskois.

Onkos joku ollut tämmöisessä tilanteessa ja mitä siitä seuraa ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
eli mitä voi tapahtua jos huomenna kalpin töihin ja sit kun lakko on ohi niin saankin tietää ettei töissä olis saanut sitten oikeasti ollakkaan ???
Ja miten se vaikuttaa mun palkkaan kun palkastahan he neuvottelevat ??
Eihän se rikkurin maine mukava ole. Palkkaan se ei vaikuta koska Suomessa maksetaan palkkaa riippumatta siitä kuuluuko liittoon vai ei. Voihan ne erottaa sinut vaikka ammattiosastosta jos rikot lakkorintaman.
 
http://www.pam.fi/?x16563=3291382&title=Lakot+alkavat+hiihtokeskuksissa

kyse on siis tästä
huomenna on mun ensimmäinen päivä taas puoleen vuoteen eli silleen kivasti keskellä lakkoa
maraan mä en kuuluu vaan eri osastoon joka tosin on pamin alainen

ja tuohon 13pv alkavaan lakkoonhan mun pitää jo osallistua koska se käsittää kaikki työntekijät hiihtokeskuksissa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kommunistien hommaa tuo lakkoilu. Lakot pitäisi murtaa rikkureilla :attn:
tiedätkös itse millaisella palkalla vedetään jopa 12tuntista päivää hiihtokeskuksissa ??
sä et varmaan takapuoltas nostais penkistä sillä tuntipalkalla
Kerro palkka niin mä kerron nostanko peppuni penkistä.
 
hmm
Juu, samahan se on valehdella ettet ole Rukalla töissä. Kannattaa muistella tarkemmin, että mitä on tänne palstalle kertonut työpaikastaan ja asuinpaikastaan. En pahalla tätä tarkoita, mutta selväksi on tullut, että rukalla olet töissä.
 

Yhteistyössä