M
"M33"
Vieras
No asiallisesti puhuen ei raskauden keskeyttäminen ole moraalisesti sen arveluttavampi toimenpide kuin vaikkapa loisen häätö. Ei sellaisesta kieltäytymiseen voi antaa mitään erivapauksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohta 12 000 allekirjoitusta puhki, hyvin vetää allekirjoituksia tämäkin lakialoite eli ihmiset kokevat omantunnonvapauden puuttumisen selkeästi epäkohdaksi.
Entä jos hoitajan moraaliin ei sovi auttaa niitä, jotka ovat itse aiheuttaneet tilansa? Saisiko hänkin kieltäytyä?
Eli annappa kun yritän selventää tätä.
Jos autonkorjaaja kieltäytyy korjaamasta autoa kun omistaja on itse sen romuttanut niin se on ihan ok, vaikka itse yrittäjä odottaa että työntekijänsä korjaa sen?
Eli annappa kun yritän selventää tätä.
Jos autonkorjaaja kieltäytyy korjaamasta autoa kun omistaja on itse sen romuttanut niin se on ihan ok, vaikka itse yrittäjä odottaa että työntekijänsä korjaa sen?
Kuinkakohan moni noista allekirjoituksista on sarjaa Aku Ankka... ainakin puolet.
Kumma muuten miten kukaan ei haluais tehdä näitä ja koetaan peräti epäreiluks jos jotkut sais kieltäytyä niistä... vaikka kyse on pelkkien "solumöykkyjen poistosta"!!?![]()