Lakana Ajalta, Jolloin Minä Olin Vauva! (kuva)

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Ihana lakana! Häkkisänkykokoa. Minun käytössä kun olin vauva, eli 28 vuotta vanha :D

Ja tää ihana tyynyliina :heart:
Tuohon oli silloin aluslakana, pussilakana ja verhotkii, mut ne on joko hävinny, hajonnu tai jotain :(

Minulla on vuoden -65 äitiyspakkauksesta tullut viltti. :D Nyt jo viidennen lapsen käytössä, ja edelleen todella hyvässä kunnossa! Samoin itse tehtyjä pitsireunaisia tyynyliinoja vuodelta -65 on edelleen vauvalla käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Minulla on vuoden -65 äitiyspakkauksesta tullut viltti. :D Nyt jo viidennen lapsen käytössä, ja edelleen todella hyvässä kunnossa! Samoin itse tehtyjä pitsireunaisia tyynyliinoja vuodelta -65 on edelleen vauvalla käytössä.

Mulla on viltti vuodelta 57 :D Siitä ei ikinä uskos kuin vanha se on ja kuinka monella vauvalla se on jo ehtinyt olla :)

Niin juu ja äotiyspakkauksesta on tuokin viltti peräisin...

Ainakin jos isää on uskominen, meillä on peitto vm -58 :D Sellanen valkonen, aika pieni ja sit siinä on naruja joilla solmitaan rusetit... Ähh, pitäis kysyä famulta joku päivä.

Ap, tuossa alemmassa kuvassa on samaa kangasta kuin meillä on yks lakana. Se on mun vanha ja aika ohkaseksi kulunut. :) Ja silloin pienenä mun huoneessa oli myös verhot tuosta samasta kankaasta :)

Oi joi joi, mullakin on tuota ap:n alemman kuvan kangasta pieni pala. On ollut tyynyliinani pienenä, mutta siitä on jäljellä enää pienen vauvan päänaluseksi sopiva pala. Muu on ollut niin kulunutta.

Yhteistyössä