Laittavatko tuttava- vanhuksenne nenäliinan hihan sisään... :D??

• Viestiketjun aloittaja Nessu
  • Ensimmäinen viesti
Mun äitikin tekee niin eikä tuo nyt oo 50vuotta vanhempi :LOL: Mutta mua on aina ärsyttäny se tapa, äiti yritti aina pienenäkin tunkea mun hihan sisään sitä ja hyi se oli inhottavaa: Toisaalta nyt kun hoidan talouden pyykinpesu, taidan ymmärtää miksi sitä pidetään siellä ;)

Nessu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu:
Mielenkiintoista! Tää ei siis rajoitu pelkästään seniori-kansalaisiin tää tapa...
Tästähän vois tehdä jonkun tutkimuksen :D
Missäs sinä pidät nenäliinaa? :snotty:
Täytyy sanoa,etten pidä missään. Käsilaukussa saattaa olla ja esim. autosta löytyy, mutta en yleensä laita taskuihin tms. nenäliinaa.

joo
Laitan nenäliinan hihaan, jos ei ole taskuja. Se on pakko olla helposti saatavilla, jos esim. ollaan syömässä, kun mulla on sellainen nenä, et valuu helposti, jos syö kuumaa tai mausteista ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mielenkiintoista! Tää ei siis rajoitu pelkästään seniori-kansalaisiin tää tapa...
Tästähän vois tehdä jonkun tutkimuksen :D
Missäs sinä pidät nenäliinaa? :snotty:
Täytyy sanoa,etten pidä missään. Käsilaukussa saattaa olla ja esim. autosta löytyy, mutta en yleensä laita taskuihin tms. nenäliinaa.
Mutta jos sulla on nuha. Ja niistät kerran. Niin mihin pistät sen paperin? Tai jos sulla on nuha, ja menet sohvalle katsomaan telkkaria. Mihin pistät liinan odottamaan niistoa?

Yhteistyössä