Laittakaas tähän mulle Siperianhusky pennulle nimiehdotuksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häjyynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jeanie:
niin tosiaan vois jotain Nadjaa,Danaa tms. ajatella ;)

(mietin vaan tuolla Viimalla vähän sitä tulevaisuuttakin,jos huskyja tulee meille enemmän niin seuraava olis tuisku,pyry tms. :whistle: :D )

Meil oli sellanen lehmä, kun Pyry ja sen tytär (luonnollisesti) on nimeltään Tuisku...näin asian vierestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
niin tosiaan vois jotain Nadjaa,Danaa tms. ajatella ;)

(mietin vaan tuolla Viimalla vähän sitä tulevaisuuttakin,jos huskyja tulee meille enemmän niin seuraava olis tuisku,pyry tms. :whistle: :D )

Meil oli sellanen lehmä, kun Pyry ja sen tytär (luonnollisesti) on nimeltään Tuisku...näin asian vierestä...

=)

Mun pääs tuo Laikakin muuntu Taikaksi... Varmaan siitä syystä kun meillä on noi itälaikat niin en osaa varmaan nimeksi antaa Laikaa kun mulle se on koirarotu :D

Eli nyt pitäis päättää... Viima vaiko Taika??? (onhan täs vielä toki aikaa,pentu tulossa näillä näkymin meille elokuun alussa)

Musta toi Pyry ois aika hyvä. Tai joku muu semmoinen, jossa on särmää ja voimaa. Mutta Pyry ois helppo suussa.

...tai no.. mä vaan suosin koiralla semmosta nimeä, jossa on riittävästi iskua, jotta sitten kun tarttee kieltää... :snotty:

Mun pääs tuo Laikakin muuntu Taikaksi... Varmaan siitä syystä kun meillä on noi itälaikat niin en osaa varmaan nimeksi antaa Laikaa kun mulle se on koirarotu :D

Eli nyt pitäis päättää... Viima vaiko Taika??? (onhan täs vielä toki aikaa,pentu tulossa näillä näkymin meille elokuun alussa)

Äh, sorry en huomannu tätä.

Näistä sitten Taika ois parempi. :)

Yhteistyössä