oletpas kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
oletpas kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
Samaa mieltä. Varsin suloinen =)Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:oletpas kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
siellä on ruuhka kun kaikki lataa omia kuviaanAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mulle aukee noi aijaan kuvat jostain syystä tosi hitaasti :/
Munkin pitää viel lainata tätä, kun on hän niin kaunis (Meah siis)Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Samaa mieltä. Varsin suloinen =)Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:oletpas kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
Kiitti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Munkin pitää viel lainata tätä, kun on hän niin kaunis (Meah siis)Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Samaa mieltä. Varsin suloinen =)Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:oletpas kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
No paas laittaen sitten =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi mikä kuhina kävis jos laittaisin mun kuvan ja vielä nikillä
Hih, toivossa on hyvä elää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi mikä kuhina kävis jos laittaisin mun kuvan ja vielä nikillä
Sen verran arkaluontosia asioita kirjottanu etten kyllä ikinä paljasta kuvaani!Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:No paas laittaen sitten =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi mikä kuhina kävis jos laittaisin mun kuvan ja vielä nikillä
Oota varmaan joku niistä vasta iltapäivälehdissä tilittäineistä malli/julkkisäideistä, jotka todellisuudessa viettävät illat täällä palstaillen kotona villasukat jalassa, ilman meikkiä suurieleisten lehtijuttujen sijaan. Lapsi ja perhe on vienyt elämän, kun ei enää jaksa seurapiirikemuihinkaan lähteä ....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi mikä kuhina kävis jos laittaisin mun kuvan ja vielä nikillä
aika lähelläAlkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Oota varmaan joku niistä vasta iltapäivälehdissä tilittäineistä malli/julkkisäideistä, jotka todellisuudessa viettävät illat täällä palstaillen kotona villasukat jalassa, ilman meikkiä suurieleisten lehtijuttujen sijaan. Lapsi ja perhe on vienyt elämän, kun ei enää jaksa seurapiirikemuihinkaan lähteä ....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi mikä kuhina kävis jos laittaisin mun kuvan ja vielä nikillä
Nätti olet sinäkin, mutta kuvasti päättelin sut paljon nuoremmaksi kuin mitä nimimerkkisi antaa ymmärtääAlkuperäinen kirjoittaja sibelius79:profiilissa möllötän kai :xmas:
=) minä olen kohta 29v ja kuva on reilu ½v vanhaAlkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Nätti olet sinäkin, mutta kuvasti päättelin sut paljon nuoremmaksi kuin mitä nimimerkkisi antaa ymmärtääAlkuperäinen kirjoittaja sibelius79:profiilissa möllötän kai :xmas:
Sinäkin näytät tosi tutulta Kauheeta, oonkohan mä sekoamassa, kun kaikki näyttää tutuilta ?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Itse irvistelen profiilissa.
Miten sie oot nuin tutun näkönen!?!?Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Tässä se tulee, vanha akka hyppää silmille
http://www.aijaa.com/v.php?i=1462601.jpg
...mä en ole ainut, joka bongailee "tuttuja"Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Miten sie oot nuin tutun näkönen!?!?Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Tässä se tulee, vanha akka hyppää silmille
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Miten sie oot nuin tutun näkönen!?!?Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Tässä se tulee, vanha akka hyppää silmille
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kai mä tuolla profiilissani virnistelen...
Eiku munkin mielestä sä näytit tosi tutulta =)Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sinäkin näytät tosi tutulta Kauheeta, oonkohan mä sekoamassa, kun kaikki näyttää tutuilta ?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Itse irvistelen profiilissa.