Päätön..tosiaankinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22843698:
kroppakuvaa otsikon mukaan laitoinPäätön..tosiaankin
Huoh, ollappa mullakin tollanen vatsa joskus!!!!!! Timmi kroppa sulla
Kivaa kun miehiä mukanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22843845:kroppakuvaa otsikon mukaan laitoin
Kiitos! Mä olen niitä jotka ei vaan liho. (paitsi raskaana ollessaan ) Toivoisin kyllä vähän enemmän muotoja ja muutaman kilon painoa.Huoh, ollappa mullakin tollanen vatsa joskus!!!!!! Timmi kroppa sulla
Peesi.*vihertää*Huoh, ollappa mullakin tollanen vatsa joskus!!!!!! Timmi kroppa sulla
Mä odotin kunnon löllyä sun tekstin perusteella, mutta eihän tuo ole edes paha! :heart:
joo, missäs sun kuva on opcorn:Päätön..tosiaankin
Vaihdetaanko kroppia? Mä saisin ton sun upeen ja sä saisit ison läjän läskiä ja järjettömästi muotojaKiitos! Mä olen niitä jotka ei vaan liho. (paitsi raskaana ollessaan ) Toivoisin kyllä vähän enemmän muotoja ja muutaman kilon painoa.
Päät vaan leikkaukseen ja kiinni uusiin ruhoihin! Päätön varmaan osaa ohjeistaa kuinka tuo pään irrotus tehdään?Vaihdetaanko kroppia? Mä saisin ton sun upeen ja sä saisit ison läjän läskiä ja järjettömästi muotoja
irrotus on helppoo, mutta tuo takasin liittäminen voi olla vaikeempaaPäät vaan leikkaukseen ja kiinni uusiin ruhoihin! Päätön varmaan osaa ohjeistaa kuinka tuo pään irrotus tehdään?
Joo Hetikö mennäänPäät vaan leikkaukseen ja kiinni uusiin ruhoihin! Päätön varmaan osaa ohjeistaa kuinka tuo pään irrotus tehdään?
Mä katoin eka, että laitoit vaan hevosen kuvan, kun sua ei paljoa näy.
Noo, mut irrotetaan nyt ensin ja murehditaan sitä liittämistä sit myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22843945:irrotus on helppoo, mutta tuo takasin liittäminen voi olla vaikeempaa
Höpön höpön Ihan normaalilta näytät mitä tuosta nyt näkee
Jos huomenna? Saan tänään vapaaillan ja ajattelin löhötä sohvalla leffan ääressäJoo Hetikö mennään