Laittakaas kuvia laitoksella olostanne! *älä katso jos et kestä*

vieras
quote="metsänpeitto"]Ei nämä ole kauheita kuvia, mutta minulla on oikeus laittaa nämä koska normaalisti minusta ei muita saakaan, kuin kauheita kuvia :saint: Ihan tosissaan, kertoo aika paljon se että suunnilleen paras kuva minusta ikinä on otettu pari minuuttia synnytyksen jälkeen :|



Tää on synnytyspäivän iltana, aneemisine silmineenkin tää on musta ihan onnistunut otos :D

[/quote]

Ihania! Tosi kauniita kuvia.
 
vieras
ihania kuvia, haikeus täyttää mielen...seuraavat vauvat meidän perheeseen tulevat lastenlasten muodossa (hassusti sanottu)
aloin ite vaan miettiä kuopuksen syntymää (sektio spinaalipuudutuksella) että taisin tosiaan saada vauvan syliin vasta tuntien päästä. toki vauvaa käytettiin näytilla, mutta tosi nopeaa, ennenkuin vietiin pesulle ja punnitukselle jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja kun yleisesti sanotaan, että kyllä äiti vauvansa tunnistaa, niin en minä todellakaan olisi osannut arvatakaan kuka noista pikkuisista on mun omani :/
En minäkään tunnistanut... Mies näytti oikean vauvan huoneesta, vielä muutaman päivän kuluttua meinasin napata väärän vauvan syliin kun olikin yön aikana paikat vaihtuneet :D
 

Yhteistyössä