laittakaapa kaikki nyt koneet kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinko armas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei pysty vielä, ku se nukkuu.

en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?

meilläkin muksu nukkuu ja pitäis ruveta hommiin eikä näppäimistöö hakata :/

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?

olethan sä itekin koneella, huomaatsä?

No just nyt ei. En mä täällä heiluis, jos ois muuta tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pomo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|

mitähän pomo sanois jos tietäis teidän olevan työaikana vaan netis!!! mun firmas ei onnistuis, potkua tulis persuuksiin...

Mun ex-työpaikassa surffailu työaikana oli ihan normaalia. Minkäs sille mahtoi jos ei puheluita tullut. Vaikea oli palvella asiakkaita jos ei ollut ketään ketä palvella...

Alkuperäinen kirjoittaja pomo:
Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|

mitähän pomo sanois jos tietäis teidän olevan työaikana vaan netis!!! mun firmas ei onnistuis, potkua tulis persuuksiin...

Kysynkö? Tossa se lukee vieressä Iltalehteä...

voi jessus leväperäistä touhua.Mä ainakin maksan siitä että töitä tehään, en lusmuilusta...

Meillä ei ole nyt ulkoiluaika:) Aamupäivällä oltiin jo 2,5 tuntia ja nyt vietetään ruokailun jälkeistä lepohetkeä; pikkuinen nukkuu ja isompi katselee kirjoja tässä mun jalkojen juuressa. Mä en tee koko päivää taukoamatta hommia, on aikaa välistä istuskellakin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Mun ex-työpaikassa surffailu työaikana oli ihan normaalia. Minkäs sille mahtoi jos ei puheluita tullut. Vaikea oli palvella asiakkaita jos ei ollut ketään ketä palvella...

No tämäpä se... Palvellaan kyllä salamana aina jos joku liikkeeseen astuu. Mutta kun rästihommat on tehty niin ei nyt viittis ihan tyhjänpanttinakaan istua...

Alkuperäinen kirjoittaja hihih:

olethan sä itekin koneella, huomaatsä?

Ai kato vaan olenko? :o

Eks sä osaa lukee?: "meilläkin muksu nukkuu ja pitäis ruveta hommiin eikä näppäimistöö hakata :/"

Yhteistyössä