Laittakaa synttärikakkukuvia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ei osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ei osaa

Vieras
Meillä ensimmäisen lapsen (poika) 1v-synttärit lähestyvät ja haluaisin kovasti tehdä hänelle juhliin jonkun kivan kakun. Ideoita? Ongelma on se, että en ole häävi leipuri ja kokemustakaan ei juuri ole. Vielä ehtisin harjoitella, jos löytyisi joku kiva idea.

meillä myös 1-vuotissynttärit lähenee esikoisella (poika) ja oon aatellut tehdä jotain tuollaista:

http://blogit.mtv3.fi/elamamakeaksi/2009/05/14/leppakerttu-kakku/

Voi olla että muokkaan ohjetta vielä, mutta ei mielestäni liian monimutkainen ensikertalaisellekaan. :)

Onpa hauska leppis :) Pitääpä lukaista ohje, jotta selviää onko minulla mahdollisuuden puolikastakaan onnistua. Tulee vaan niin surkea olo kun googlettaa noita kakkukuvia; miksi kaikki muut osaa ja minä en...

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ei osaa;24154688:
Onpa hauska leppis :) Pitääpä lukaista ohje, jotta selviää onko minulla mahdollisuuden puolikastakaan onnistua. Tulee vaan niin surkea olo kun googlettaa noita kakkukuvia; miksi kaikki muut osaa ja minä en...

lohdutuksen sana. noi marsipaanikakut maistuvat kamalalle :x

Tässä pojan 2v. kakku parin kk takaa. Ja niinkuin näkyy, en ole mikään leipurimestari. =) Täytteenä oli ihan vaan simppelisti mango-Pilttiä, appelsiinituorejuustoa ja muussattua banaania, yritin tehdä sellaisen joka pojallekin kelpaisi. Ja kyllä hän vähän suostui maistamaan. :)

• Tykkää
Reactions: kylmä nakki
Kivoja kakkuja :) Minä siis en leivo sitä täytekakkua edes kerran vuodessa, eli niin harvinaista on minu leipomiset. Marsipaanista en minäkään välitä.

Lisää kuvia?

Yhteistyössä