Laittakaa roskikset vessoihinne..

• Viestiketjun aloittaja !!!!!
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
ihanaa just oot pessy kädet ja sitten pitäs kuljettaa jotain veristä sidettä jonnekki keittiöön.
Kai sää nyt sen paperiin käärit sitä ennen? On kyllä todella runsaat kuukautiset, jos sieltä rullalle käärityn siteen ja paperin sisältä vielä verta tursuaa?!!
ja heitän sinne wc:n lattialle, koska en tosiaankaan aio kuskata sitä mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
ihanaa just oot pessy kädet ja sitten pitäs kuljettaa jotain veristä sidettä jonnekki keittiöön.
Kai sää nyt sen paperiin käärit sitä ennen? On kyllä todella runsaat kuukautiset, jos sieltä rullalle käärityn siteen ja paperin sisältä vielä verta tursuaa?!!
ja heitän sinne wc:n lattialle, koska en tosiaankaan aio kuskata sitä mihinkään.
On se kuule hyvä että me ei tunneta.

No, meillä on joka veskissä roskis... minä en tykkää myöskään laahata mitään rättejä vieraiden aikana keittiön roskiin. Tosin mä käytän kuppia, että ei ole semmosia rättejä. Mutta ymmärrän kyllä mitä tässä tarkotetaan.

on meillä roskis silti
no hyi saatana, kuka niitä verirättejä nykypäivänä enää edes käyttää?? :x oikeestiko ihmiset on niin epähygieenisiä ja tykkäävät haista pahalle?

jj
Meinaatteko sitten että olisi parempi olla wc:ssä roslis vieraiden varalta, jossa sitten on silloin tällöin harvoin vain se yksi käytetty side papereineen? Sehän se vasta intiimiyden viekin, kun jokaisen vieraillun jälkeen on tarkistettava, että olikohan sillä kaverilla menkat ja jätti rättinsä vessan roskikseen. Tai vaihtoehtoisesti se sama side on viikkotolkulla siellä roskiksessa kun muita roskia ei tule. Useimmilla ihmisillä on nykyään kaksi vessaa joista käyttävät vain toista vaipanvaihtoon, peseytymiseen ynnä muuhun jolloin molemmissa vessoissa ei tarvita roskista.

..
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!:
Inhottava käydä kylässä sellaisessa talossa, jossa ei ole vessassa roskista... sitten kantaa sidesysteemit roskiin vessakäynnin jälkeen ja yleensä se roskis on siellä keittiössä jossa koko väki istuu kahvilla!!!! Ärsyttävää ja ällöttävää!!! mrrrr...
NIIN SAMAA MIELTÄ!!!! Ihan horroria ettei oo roskista... :(

meikkuli
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Mä en ainakaan kyylää mitä kukakin roskikseemme laittaa, joten en ymmärrä miksi asiasta pitää moinen haloo?
Mutta on kuitenkin aika itsestäänselvää mitä roskikseen viedään jos suoraan vessasta tulee ja menee roskikselle.
Ehkä olen sen verran vanhanaikainen ja sulkeutunut, mutta minusta siihen ei olisi.
Jos minun olisi PAKKO vaihtaa kyläpaikassa side eikä vessassa roskista olisi, niin varmaan ennemmin pistäisin siteen jonnekin muualle että lähtisi sitten kotiin. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Mutta lisäyksenä vielä että en ole vaihtanut kylässä siteitä enkä koskaan toivottavasti joudukaan.

Meillä on vessoissa roskikset, tulee niihin muutakin kuin siteitä, vessapaperihylsyt, pumpulipuikot, hiusmuotoilutuotteiden tyhjät purkit, jne, jne.

ö-ö
Alkuperäinen kirjoittaja meikkuli:
Mä en ainakaan kyylää mitä kukakin roskikseemme laittaa, joten en ymmärrä miksi asiasta pitää moinen haloo?
Mutta on kuitenkin aika itsestäänselvää mitä roskikseen viedään jos suoraan vessasta tulee ja menee roskikselle.
Ehkä olen sen verran vanhanaikainen ja sulkeutunut, mutta minusta siihen ei olisi.
Jos minun olisi PAKKO vaihtaa kyläpaikassa side eikä vessassa roskista olisi, niin varmaan ennemmin pistäisin siteen jonnekin muualle että lähtisi sitten kotiin. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Mutta lisäyksenä vielä että en ole vaihtanut kylässä siteitä enkä koskaan toivottavasti joudukaan.

Meillä on vessoissa roskikset, tulee niihin muutakin kuin siteitä, vessapaperihylsyt, pumpulipuikot, hiusmuotoilutuotteiden tyhjät purkit, jne, jne.
notkuu näillä palstoilla tuskin käyttää hiusmuotoilutuotteita saati meikkejä.

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja liian pitkä lista:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Meillä on kyllä roskis vessassa, mutta itse varaudun kyläreissuihin niin, että otan taskuun pienen pakastepussin. Käärin siteen tai tampoonin kunnolla paperiin, sitten pussiin ja pussi taskuun. Ei haise eikä herätä huomiota.
Voi v, toikin vielä niinku listalle...

Mä kun menen kylään, joudun viemään oman maidon, lapsille sapuskaa, mukeja, pulloja, vaippoja, ruokaa, vaihtovaatteita... krooh
No, hyvin mahtuu vielä yksi pakastepussi mukaan :D .

No joo, harvemmin olen siihen joutunut turvautumaan. Eniten siitä oli hyötyä kerran yhden tuttavapariskunnan mökillä. Ulkohuussi, ei roskista... ei sitä nyt sinne sankoonkaan voi heittää! Silloin se pussi oli kyllä pelastus.

Ehkä olen sen verran vanhanaikainen ja sulkeutunut, mutta minusta siihen ei olisi. Jos minun olisi PAKKO vaihtaa kyläpaikassa side eikä vessassa roskista olisi, niin varmaan ennemmin pistäisin siteen jonnekin muualle että lähtisi sitten kotiin. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Mutta lisäyksenä vielä että en ole vaihtanut kylässä siteitä enkä koskaan toivottavasti joudukaan.
Ei pahalla (vaikka vähän oon tässä mielipiteitäni kärjistänytkin, kun jotenkin oon niin ällistynyt koko ketjusta), mutta miten te ihmiset JAKSATTE tuhlata aikaanne tuollaisten asioiden miettimiseen?!!

Ja joku aiemmin kirjoitti, että ei ole kovin hygieenistä sekään jos vain vieraita varten olisi se roskis, ja sitä harvoin käytettäisiin eikä välttämättä sitä aina muistaisi tyhjentää ennen hajua.. :whistle:. Se oli asiaa.

meikkuli
Alkuperäinen kirjoittaja ö-ö:

Sori mutta en kylläkään notku, etsin yhtä muuta ketjua ja huomasin tämän. Miksi en voisi käyttää muotoiluvaahtoa tai lakkaa??
Meikkiä en kyllä käytäkään, en missään niin väittänytkään....

ö-ö
Alkuperäinen kirjoittaja ö-ö:

Sori mutta en kylläkään notku, etsin yhtä muuta ketjua ja huomasin tämän. Miksi en voisi käyttää muotoiluvaahtoa tai lakkaa??
Meikkiä en kyllä käytäkään, en missään niin väittänytkään....
ei ollut tarkoitettu sulle, vaan noille muille jeesustelijoille.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja on meillä roskis silti:
no hyi saatana, kuka niitä verirättejä nykypäivänä enää edes käyttää?? :x oikeestiko ihmiset on niin epähygieenisiä ja tykkäävät haista pahalle?
jotkut meistä eivät voi käyttää tamponia.
tiesitkö että muitakin vaihtoehtoja on? ei nykypäivänä kenenkään ole enää pakko kulkea eritteet housussa, jos ei halua.

yök
eihän kaikki vaivaudu pesemään käsiään asiotten jälkeen. Miten heiltä voi odottaa, että heidän luonaan vois laittaa siteet siististi roskiin. En tosiaankaan halua siteitä keittiön roskikseen. Se on vaan tosi yököttävää.

meikkuli
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Mä kans ihmettelen jos vessassa ei ole roskista. Siis laitetaanko sellaisissa asunnoissa vaipat ja siteet keittiönroskikseen??? :x
Tästä minunkin piti mainita.
Toki ymmärrän jos EI KÄYTÄ siteitä eikä halua muita vessan roskia jättää vessan roskikseen, mutta jos käyttää, niin on kyllä aika ällöä tunkee keittiön roskikseen rätit, lasten vaipoista puhumattakaan!! Vaikka ei siellä roskiksessa ruokaa käsitelläkään, niin ei sinne mun mielestä ihmisten alapään eritteet kuulu.
Miehen veljen vaimon käytös ärsyttää kun hän vie vaipat keittiön roskikseen vaikka vaihtaa vaipan makkarissa jossa on vaipparoskis hoitopöydän vieressä...

Mama the strange
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
roskis kuuluu vessaan ihan yhtälailla kun meillä on se keittiössä ja työpöydän allakin, paikoissa missä sitä eniten tarvitaan. Tuleehan siellä wcssä muutakin roskaa, kasvonpuhdistusjuttuja, tyhjät paprurullat, hammasharjapakkaukset jne. Ihan jo hygienia syistä jättäsin ne siteet muualle kun roudaisin keittiöön...
Näin juuri. Kyllä mullakin on vessassa roskis, vaikka en juurikaan siteitä käytä. Eikä mulla myöskään ole vaippaikäisiä lapsia.
Mä myös vihaan vessoja, joissa ei oo roskiksia, ihan hassua.

Yhteistyössä