V
vieras
Vieras
..vähähiilihydraattiselle dieetille, kiitos
Ja mitä pitää ottaa ylipäätään huomioon? En ole koskaan muuta kuin painonvartijoissa ollut niin tuntuu että toi on niin päinvastanen dieetti kuin olla voi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:JOS alat karppaamaan aiheeseen täytyy perehtyä, aloita karpit.net
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taasen:Eipä ne listat auta jos et ymmärrä karppausta, sori vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Arvasin heti kun näin kysymyksen, että et saa asiallisia vastauksia. Siis sellasia, mitkä vastais kysymykseesi. Jostain syystä karppaajien pipo on ilmeisesti niin tiukalla, että vaikka itellä olis tietoa vaikka millä mitalla, sitä ei vaan voi kertoa kysyvälle.
Joka kerta sama juttu, jos joku erehtyy kysymään jotain karppauksesta.
Kertoisin itse, mutta en ole juurikaan perehtynyt asiaan. Sen tiedän, että hedelmien syöminen ei ole suotavaa, joten en ryhdy itse karpiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Atkinsin alussa saat vetää 20g hiilihydraatteja päivässä.
http://www.fineli.fi/ tuolta löydät joidenkin ruokien arvoja.
Sit vaan kauppaan tutkimaan missä tuotteissa on hiilareita vähän tai ei yhtään.
Hiilareita 0 ruokia on ainakin, kala, kana, pun.liha, kypsytetyt juustot, muna...
Pakkausselosteet tulee tutuksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Atkinsin alussa saat vetää 20g hiilihydraatteja päivässä.
http://www.fineli.fi/ tuolta löydät joidenkin ruokien arvoja.
Sit vaan kauppaan tutkimaan missä tuotteissa on hiilareita vähän tai ei yhtään.
Hiilareita 0 ruokia on ainakin, kala, kana, pun.liha, kypsytetyt juustot, muna...
Pakkausselosteet tulee tutuksi![]()
Oh, sinun pipo ei kai olekaan liian tiukalla, olin väärässä kun yleistin, suo anteeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks tosta oikeesti joku hyöty?eli timiiko toi oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks tosta oikeesti joku hyöty?eli timiiko toi oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kiitos taas vastauksistanneSaako muuten kermaa miten paljon käyttää, ja mausteita. Niinku esim. pippuripihvi pippurikermakastikkeella ois aika maukas, jossa olis sitä mustapekkaa, onks se ok??