No ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haravalla liikaa puuteria
:heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja::heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No tota, en nyt ihanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sipuli olet todella kaunis.. maijasi myös <3
no on todellakin! hei jos jonkun mielestä sulla on kuvassa liikaa puuteria niin sitten on!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haravalla liikaa puuteria
Ja jos mun mielestä mulla ei ole liikaa niin sitten ei ole. B)Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä olet:no on todellakin! hei jos jonkun mielestä sulla on kuvassa liikaa puuteria niin sitten on!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haravalla liikaa puuteria
joo mutta jos muiden mielestä on niin voit pitää pääs kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ja jos mun mielestä mulla ei ole liikaa niin sitten ei ole. B)Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä olet:no on todellakin! hei jos jonkun mielestä sulla on kuvassa liikaa puuteria niin sitten on!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haravalla liikaa puuteria
Ai, että muilla on oikeus sanoa mielipiteensä paitsi mulla. Okei.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä olet:joo mutta jos muiden mielestä on niin voit pitää pääs kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ja jos mun mielestä mulla ei ole liikaa niin sitten ei ole. B)Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä olet:no on todellakin! hei jos jonkun mielestä sulla on kuvassa liikaa puuteria niin sitten on!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haravalla liikaa puuteria
Ootte molemmat söpöjä.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No tota, en nyt ihan
Mut Maija on kauneinta ikinä :heart:
Sullon koru aina kaulallaAlkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Niin siis molemmat YHTÄ söpöjä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ootte molemmat söpöjä.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No tota, en nyt ihan
Mut Maija on kauneinta ikinä :heart:
juuh... ja sitä pitäis vähän jatkaa tuonne reunoille ku roikkuu yksinään tylsästi tuossa... en vaan tiiä, et miten sitä jatkais...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sullon koru aina kaulallaAlkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Kuin kaksi marjaa =)Alkuperäinen kirjoittaja aada:pitäiskö laittaa tyttärestä ja itsestäni tämä kuva. Älkää arvostelko, pliis!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4375864.jpg
Tässä sulle Miä!Alkuperäinen kirjoittaja Miä: