:heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Aivan ihana kuva :heart: Onko itse otettu vai valokuvaamossa?Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
nauttii kylpemisestäAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Helloshittylle tämä tarkoitettuAlkuperäinen kirjoittaja ....:[
[
Oi miten ihanan suloinen! Onko tämä nyt se teidän nuorin? Millon syntynyt?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Oi että :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Nätti puku ja kaunis nainenAlkuperäinen kirjoittaja Aranel (ei kirj.):http://aijaa.com/v.php?i=4173681.jpg Mie mun hääpuvussa. En tiiä laitoinko noi oikein.
no, olin kyllä yleisön joukossa tanssimassa....heinäkuussa minä olen jo mukana keikalla....tuossa on tyttöni.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:WOW!! Kävit sitten vauvan synnyttämässä ja sit sambailemaan :xmas:
Ja ei sitten pahalla vaan ihaillen ihmettelen =)
Ihan tosi, näyttää kyllä aivan sinultaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:no, olin kyllä yleisön joukossa tanssimassa....heinäkuussa minä olen jo mukana keikalla....tuossa on tyttöni.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:WOW!! Kävit sitten vauvan synnyttämässä ja sit sambailemaan :xmas:
IHAN KUN ÄITI! oot hyvin säilyny ei voi muuta sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:no, olin kyllä yleisön joukossa tanssimassa....heinäkuussa minä olen jo mukana keikalla....tuossa on tyttöni.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:WOW!! Kävit sitten vauvan synnyttämässä ja sit sambailemaan :xmas:
Kaunis tyttö joka tapauksessa=)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:minusta tyttö näyttää ihan isältään.... kiitos kovasti
kiitos valo ihanaAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kaunis tyttö joka tapauksessa=)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:minusta tyttö näyttää ihan isältään.... kiitos kovasti
Ihania kuvia muillakin!!
siltä väliltä..Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Aivan ihana kuva :heart: Onko itse otettu vai valokuvaamossa?Alkuperäinen kirjoittaja sannulii: