laittakaa kuvia teijän ukoista

finttu
Alkuperäinen kirjoittaja älä valehtele:
[
Ei pidä olla täällä jos ei kritiikkiä siedä sen jälkeen jos kuviaan tänne linkittää oma vika.Eiköhän ne periaatteessa ole arvostelua varten
On se nyt vähän eri asia haukkua toisen mies kuin olohuone. Aikuinen ihminen osaa pitää mölyt mahassaan ja olla pahoittanatta toisen mieltä tarkoituksella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, minun mies tuossa itse ottamassaan kuvassa. Tosin nyt ei ole enää tukkaa ollenkaan, kun leikattiin toissapäivänä. Muuten ihan uusi kuva.
No niin on venäläisen näköinen ukko jotta! Minä en tommosta ryssän näköistä huolisi nurkkiini vodkaa vonkuamaan. :LOL:
 
tripptrapp
blue rush; tykkäätkö miehes tukkatyylistä? Ajattelin vai ku omalla ukolla samanlainen ja mun mielestä se on aika karsee =) Kylhän sitä kattelee ku on tottunu, mietin vaan et pitääkö joku nainen tollasesta oikeasti... kaljuki on parempi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, minun mies tuossa itse ottamassaan kuvassa. Tosin nyt ei ole enää tukkaa ollenkaan, kun leikattiin toissapäivänä. Muuten ihan uusi kuva.
No niin on venäläisen näköinen ukko jotta! Minä en tommosta ryssän näköistä huolisi nurkkiini vodkaa vonkuamaan. :LOL:
Ihan totta? Venäläisen... :eek: :LOL: En oo ikinä noin ajatellut. Hmm, voi olla, musta se on ihana, varsinkin ihan ilman tukkaa tykkään. Ja kun se on vielä niin kiva. Nytkin vei lapset ajamaan radio-ohjattavalla. Votkaa se ei toki ota.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan totta? Venäläisen... :eek: :LOL: En oo ikinä noin ajatellut. Hmm, voi olla, musta se on ihana, varsinkin ihan ilman tukkaa tykkään. Ja kun se on vielä niin kiva. Nytkin vei lapset ajamaan radio-ohjattavalla. Votkaa se ei toki ota.
No mieskin tuossa sanoi kun kuvaa hälle näytin että ihan on itänaapurin miesten näköinen.. :whistle: Mutta mikäs siinä jos itse tykkäät! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja mallu:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=keiju%5E&album_id=2130935
aika naisellinen mies sulla.
ei mun mielestä...tommenen nallehan tuo
Siellähän ei ollut kuvaa miehestä? :whistle:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=keiju^&image_id=76602193

josko nyt onnistus?
nainen siellä taas,sinä itse?
varmaankin minä jos ei ukkoa näy mut ukon kuvan linkitin ja pitäs kaikille näkyä


Ei näy mullekkaan... :|
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan totta? Venäläisen... :eek: :LOL: En oo ikinä noin ajatellut. Hmm, voi olla, musta se on ihana, varsinkin ihan ilman tukkaa tykkään. Ja kun se on vielä niin kiva. Nytkin vei lapset ajamaan radio-ohjattavalla. Votkaa se ei toki ota.
No mieskin tuossa sanoi kun kuvaa hälle näytin että ihan on itänaapurin miesten näköinen.. :whistle: Mutta mikäs siinä jos itse tykkäät! :LOL:
Aivan sama, vaikka olisi Australian aboriginaalin näköinen. Hyvä vaan. Kunhan ei ole minun näköiseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan totta? Venäläisen... :eek: :LOL: En oo ikinä noin ajatellut. Hmm, voi olla, musta se on ihana, varsinkin ihan ilman tukkaa tykkään. Ja kun se on vielä niin kiva. Nytkin vei lapset ajamaan radio-ohjattavalla. Votkaa se ei toki ota.
No mieskin tuossa sanoi kun kuvaa hälle näytin että ihan on itänaapurin miesten näköinen.. :whistle: Mutta mikäs siinä jos itse tykkäät! :LOL:
Tuolla sun kovalla negatiivisen arvostelun perusteella itelläs ei oo minkään näköinen mies. :|
 
Sone
Mies varmaan heittäs tän koneen takaovesta ulos samointein jos kaksplussan mammapalstalle laittaisin sen kuvan, muutenkin tykkää hirveesti kun kirjottelen tänne :LOL: Onhan tää vähän "jonniinjoutavaa" notkumista.. mut minkäs teet kun oooooon niiiiiin riippuvainen :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Mies varmaan heittäs tän koneen takaovesta ulos samointein jos kaksplussan mammapalstalle laittaisin sen kuvan, muutenkin tykkää hirveesti kun kirjottelen tänne :LOL: Onhan tää vähän "jonniinjoutavaa" notkumista.. mut minkäs teet kun oooooon niiiiiin riippuvainen :eek:
Mun mies vaan naurahti äsken kun sanoin et laitoin sen kuvan tänne. Sit näytin tuon Rukoilijasirkan kommentin ja profiilista sirkan kuvan niin tykkäs hänkin sirkasta, niin kuin minäkin :D
 
vieras
Mun mielestä miikulin mies on charmikas ja komee, en tosiaan tajuu miten joku sitä meni haukkumaan. No ehkä haukkujan ihanne"mies" on 18v, 55kg mustatukkainen ruipelo jolla on lävistys alahuulessa.
 

Yhteistyössä