laittakaa kuvia teijän ukoista

huh
Kyllä noiden teinien pitäisi keskittyä lastenhoitoon, kun kerran niitä on tehnyt, eikä itsensä epätoivoiseen laittamiseen, kun ei kuitenkaan niin siisti lopputulos. Jos sen energian, rahan ja ajan laittaisi siivoamiseen voisi asuntokin näytäisi aivan toiselta. Järkyttävää että lapset joutuvat asumaan tuommoisessa väliaikaisasumiselta näyttävässä ympäristössä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:


Tää ei itseasiassa ole mun mies. Meillä on salasuhde. Tää mun rakastaja meni hämäyksen ja kulissien vuoksi just naimisiinkin toisen naisen kanssa, mutta ei mua haittaa. Ollaan kuitenkin sielunkumppanit ja toisillemme ne ainoat oikeat. Lennot Ranskaan tulee kyllä kieltämättä kalliiksi mutta uskokaa siskot, se on todellakin sen arvoista!! :p :D
höpöhöpö,se on mun sielunkumppani!sitäpaitti mä en joudu lenteleen ranskaan (ainakaan omaan piikkiini ;) ) vaan johnny-boy kyllä liitelee privasuihkarillaan mun luo,tai hakee mut sit jonnekkin.ja vanessan kanssa meni naimisiin vaan mun pyynnöstä,vähän niikun kulissin vuoks,mä kun karsastan julkisuutta... :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/54/039_44145~Brad-Pitt-Posters.jpg

Tässä tää mun,en ois millää kehannu mutta menköön ny..
On kyllä niin susiruma, etten ihmettelekkään miksi et kehtaa esitellä :whistle:
Yhden kaverin mies näyttää oikeasti tuolta. Tai no, paremmalta, mutta hyvin samannäköiseltä. Tietysti heillä on myös aivan prinsessan näköinen tytär, teitysti, koska se mun kaverikin on niin kaunis.
 

Yhteistyössä