V
vierailija
Vieras
Niin ja pesemiseenhän noi varmaan tottuu jo pentuina.
Ei nää kissakuvat ainakaan kissakuumetta vähennä yhtään.![]()
Tottuu joo, mutta kaikki ei silti pidä siitä... haluttaisi kovasti livahtaa karkuun aina kylvystä..
Onko sulla nyt kissoja tai onko ollut joskus? meinaatko ottaa?