laittakaa kuvia lemmikeistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Savannahien jalostukseen liittyy todella vakavia eettisiä ongelmia. Prehdypä joskus aiheeseen.
Oon mä jonkun verran tutkinut asiaa, mutta en ole tohon asiaan törmännyt...täytyy tutkia lisää. Kaunis kissa, ikävää jos jalostuksessa tehdään jotain mikä vahingoittaa eläintä.
 
Tottuu joo, mutta kaikki ei silti pidä siitä... haluttaisi kovasti livahtaa karkuun aina kylvystä..:rolleyes:
Onko sulla nyt kissoja tai onko ollut joskus? meinaatko ottaa?
Mulla on ollut kissoja ja tulee aina olemaan...rasittavan ihana eläin:love::love:
Tällä hetkellä on maatiaiskissa, ihanan pikkuinen jääräpää ja uskoo olevansa maailman yksinvaltiatar:love:

Koirakin on, mutta enemmän oon kissaihminen ollut aina...vaikka on tuo oma sessekin aivan ihana tapaus!:love:
 
Miussa ei oo tullu esille viellä lehmää eikä tiikeriä,mut kotikissa kyllä :rolleyes::D
 

Yhteistyössä