laittakaa kuvia lemmikeistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
WB3mR.jpg


Meillä on tälläisiä. (kuva ei ole meidän kissoista kun en saa laitettua, lainasin netistä esimerkkikuvaa)
 
Ei tarvitse rasvata, paitsi kesällä aurinkorasvaa jos on auringossa ettei pala. :D Iho rasvoittuu ja kissoja on pestävä. Kissat maksavat 1200€-1400€.
Ok, muistelinkin että maksavat paljon.
Kuin usein niitä pitää pestä ja sori kyselyikä:unsure:, mutta on kyllä niin nätti rotu että!:love:
 
No se riippuu ihan yksilöstä kuinka paljon rasvoittuu, 2viikon välein-2 kertaa vuodessa..
Meidän yhtä pikkupossua saisi olla pesemässä vaikka kerran viikossa.. :D
Niin ja pesemiseenhän noi varmaan tottuu jo pentuina.:love:
Ei nää kissakuvat ainakaan kissakuumetta vähennä yhtään.:unsure::notworthy:
 

Yhteistyössä