ei tuo nyt pelottava ollutJos nuin kovasti tahot paskahalvauksen saada-profiilista löytyy..
Älä nyt noin sano...eikä ole kun on suloinen naama[/URL][/IMG]
Mahan alku. Ja en tiedä miksi naama on noin norsunvitulla..
Minusta on jotenkin tympeä ilme, mutta kiitän!Älä nyt noin sano...eikä ole kun on suloinen naama
Elä nostele kulmias tolleen, saattaa otsarypyt syventyä entisestään
Nostelen todellakin. Mun hienot otsarypyt :heart:Elä nostele kulmias tolleen, saattaa otsarypyt syventyä entisestään
Näinhän se menee että jos nostaa kulmia, rypyt entisestään syvenee, mutta auta armias jos ei nosta niin luomet roikkuuNostelen todellakin. Mun hienot otsarypyt :heart:
paheksun tätä mielikuvaa mikä syntyy tästä kommentistaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;26826121:Ei miulla ole yhtään jossa poseeraisin vaatteet päällä, nyt on sentään kesä :xmas:
No mut mä en häpeä ikääniNäinhän se menee että jos nostaa kulmia, rypyt entisestään syvenee, mutta auta armias jos ei nosta niin luomet roikkuu
Pahempi toistaan kumpikin on.
Sul ei ole sormusta, oletko vapaa?
Vai niin sinä olet, toivottavasti vaan asuntolainasi kannsa. Tahtoisin antaa sinulle kyydit paratiisi saarille, kyydit jota et koskaan tulisi unohtamaan ja kyydin jota tulisit aina muistelemaan kaiholla.Olen naimisissa.
...vieläOlen naimisissa.