Laittaisitko tällaista haalaria lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, voisin laittaa jos tuo on sellainen turkoosiin vivahtava niinkuin meidän vauvalla on samaa sarjaa. Tuo hattu on kyllä kauhee, eli sitä en. maksaisin max 35? uudesta, noi Lassiet on mielestäni ihan hyviä käyttövaatteita. On kyllä vähän arka väri likaantumaan leikki-ikäiselle.

voisin laittaa, mutta meidän neidille kelpaa vaan vaaleanpunainen, joten en sen takia ostais =) mielummin ostan sen vaaleanpunaisen/pinkin/liilan ja vältyn jokapäiväiseltä taistelula "en laita, veljen haalari" :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysynvaan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4231765.jpg

Ja jos laittaisit, niin paljonko maksaisit kyseisestä haalarista?

haloo, en ikinä laittaisi ja maksais mitään? Tätäkö vastausta haet vai mikä on pointtisi? En ymmärrä ja tietty ei mun tarvitsekkaan, mutta silti ihan kiva ja käytännöllinen haalari ja en tiedä paljonko nykyään maksavat?

katoin vielä tarkemmin, siinä tosiaan oli kukkia eli tytölle voisin laittaa jos sinistä suostuu pitämään. meillä poikavauvalla siinä samantyylisessä on auton kuva eikä kukkia.

No ihan huvikseen laitoin tuon kyselyn, kun tänään tuolta Tokmannin liikkeestä nappasin kärryihin tytölleni tuon puvun ja hintaa jäi huimat 14 euroa ja lakille 2,2 euroa. Eiköhän tuo ole hintansa väärti ja itse ihan tykästyin kuosiin. Ei minusta tytöllä tarvitse aina olla sitä pinkkiä.

Tuolla Tokmanni ketjussa saa tällä viikolla kaikista tuotteista alennusta 30% ja tuo oli jo valmiiksi alennettu 20?n. Lähtöhinta oli 45,6?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ihan huvikseen laitoin tuon kyselyn, kun tänään tuolta Tokmannin liikkeestä nappasin kärryihin tytölleni tuon puvun ja hintaa jäi huimat 14 euroa ja lakille 2,2 euroa. Eiköhän tuo ole hintansa väärti ja itse ihan tykästyin kuosiin. Ei minusta tytöllä tarvitse aina olla sitä pinkkiä.

Tuolla Tokmanni ketjussa saa tällä viikolla kaikista tuotteista alennusta 30% ja tuo oli jo valmiiksi alennettu 20?n. Lähtöhinta oli 45,6?

Oikein kivahan tuo on tytölle. Meidän rämäpääpojalle ois vähän lälly. Hyvä ostos!

No sanotaan että minä en laittaisi pojalle haalaria missä on kukkia (hihassakin näkyy olevan), joku toinen varmasti kyllä. On meidänkin pojilla punaisia, keltaisia ym. vaatteita, mutta ei kukkia niissä.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No ei ollut kallis. Voisin itekin harkita. Erottuisi ainakin joukosta! :) Onko kosteussuojattu?

Taitaa olla ihan perus Supratech, jokin teflon käsittely oli, eli kait likaa ja kosteutta hylkivä, mutta ei vedenpitävä.

En kyllä itsekään pojalle varmaan kyseistä haalaria laittaisi. On kuitenkin tuo frillakin. Tai miksei ihan vauvaikäselle, mut ei enää yli kaksvuotiaalle. Tuo puku on kokoa 98.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No ei ollut kallis. Voisin itekin harkita. Erottuisi ainakin joukosta! :) Onko kosteussuojattu?

Taitaa olla ihan perus Supratech, jokin teflon käsittely oli, eli kait likaa ja kosteutta hylkivä, mutta ei vedenpitävä.

En kyllä itsekään pojalle varmaan kyseistä haalaria laittaisi. On kuitenkin tuo frillakin. Tai miksei ihan vauvaikäselle, mut ei enää yli kaksvuotiaalle. Tuo puku on kokoa 98.

No toi " frilla" käy kyllä mun mielestä pojallekin :) Ei ole sellainen tyttömäinen.

Ihan kiva väri minusta! Käytän paljon sinistä meidän 2v tytöllä,koska se väri sopii hänen taivaansinisiin silmiinsä niin hyvin ja tyttö itsekin tykkää sinisestä.On meillä vaaleanpunaistakin,mutta mun mielestä tytölle käy yhtä hyvin sininenkin,joillekin jopa paremmin. Muuten tuosta Lassie-merkistä meillä ei ole mitään kokemusta.Tosi halvalla kyllä sait söpön haalarin!

Yhteistyössä