Laittaisitko miehesi kiertoon jos et saisi hänen kanssaan orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en lähtisi(lähde). Varsin todennäköistä, että en sen kummemmin saa muidenkaan miesten kanssa kuin tuon nykyisen(tai en ole ainakaan ennen niiden muiden kanssa saanut joita olen kokeillut ennen miestäni). Omin käsin onneen, jos sitä on vailla... Joskus olen kyllä saanut miehenkin kanssa(harvoin, koska en jaksa semmoisia väh. 45 minuutin sessioita mitä se vaatii, eikä limakalvotkaan kestä), mutta en ikinä yhdynnässä. Luulen että tämä on vaan naisen anatomiasta kiinni, toiset (onnekkaat) saa herkemmin kuin toiset.

En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä,en kenenkään kanssa. Seksikumppaneita ollu viitisentoista,panokertoja tuhansia. Vika ei ole miehissä vaan minussa. Olen tiedostanut tämän asian,enkä ole koskaan syyttänyt ketään miestä siitä kun en saa. Itsetyydytyksellä saan ja suuseksissä,mutta en yhdynnässä. Enkä koe olevani "epätäydellisessä" suhteessa nykyisen mieheni kanssa,naurettava ajatus :D

En kyllä mielestäni ole mitenkään epätäydellisessä suhteessa sen vuoksi etten saa mieheni kanssa orgasmia. Ja miksi ihmeessa vaihtaisin miestä kun ominaisuus on omassa itsessäni??

Opettaisin häntä. Jos hän taas olisi syystä tai toisesta niin vastenmielinen tms etten voi rentoutua/harrastaa seksiä hänen kanssaan niin hän ei olisi mieheni alun alkaenkaan.

No mä kattoisin peiliin jos en saisi orgasmeja yhdynnässä. Ei se miehen vastuulla ole. Mulla on vibraattori käytössä samalla ja aina saan, kuten mieskin, meillä yhdyntä kestää 5-30 min. Ilman tuota laitetta en varmaan saisi läheskään joka kerta, mutta näin toimii meillä, kohta jo 20 vuotta :)

Yhteistyössä