laittaisinko viestin vai..?? suututtaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
onnistuin viime kotikäynnillä porukoilla flippaamaan niiden tietokoneen. :ashamed:

no mun mutsi pyys et josko vaikka "pekka" tulis kattomaan ku se tajuaaki noista jotain ja mun vanhemmat tuntee "pekan" kuitenki ihan hyvin.

No sovittiin sit pekan kanssa et seuraavan viikon ti passais hänelle..

no meni 1,5vkoo nii mude soittaa ettei oo pekkaa näkyny ei kuulunu :o :o \|O :headwall: NO JUST!!

laitoin sit pekalle viestin et "et sit päässykkään" vähän *ittuilevaan sävyyn..

No pekka oli unohtanu ja oli ollu kipeenä ja ehny lopputyötä ym.. pyyteli anteeksi ja ehdotti seuraavan viikon alkua. No laitoin siihen viestiin sit mun mutsin nron ja sanoin et pekka saa sopii mun äidin kans sit sopivan päivän.

täst on aikaa noin 2vkoo ja eilen sit soittelin mutsille nii ei ollu pekkaa näkyny ei kuulu.. ei laittanu viestii tai soittanu \|O \|O \|O :headwall: :headwall: :headwall:

mä oon tosi pettyny ja vihanen.. oon ollu tän "pekan" kans parasta kaveria joskus ja sen tyttöystäväki on mun lapsuudenkaveri ja perhetuttuja..

laitanko tulenkatkuisen viestin vai annanko olla? pettymys ja *itutus on suuri..<br><br>

Annat olla, koska tyypillä saattaa pukata ilmasta atk-keikkaa siihen tahtiin että kotielämäkin häiriintyy jos jokaiseen lähtee, siksi saattaa olla välinpitämätön.

Soitatte paikalle ammattilaisen jolle maksetaan, niin ne luulis tulevan ajallaan. =)

Sinuna antaisin olla... EI vaikuta kovin kiinnostuneelta. En kyllä ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka lupaavat vaikka ei ole aikomustakaan/ halua toteuttaa lupaustaan. :/

Anna Pekan vaan olla. Ensinnäkin äitisi kuuluisi itse kysyä sitä Pekkaa, välikäsien käyttö aina vaan sotkee elämää. Pekat saavat kyllä aina katsella kaikkien tuttujen koneita, palkkaa siitä on turha odottaa saavansa, haukut voi kyllä tulla ja vapaa-aika menee. Pekoilla riittää aina näitä vapaamatkustajia...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 10:55 chrissy kirjoitti:
laitanko tulenkatkuisen viestin vai annanko olla? pettymys ja *itutus on suuri..
Laita jotain tuosta väliltä. Onhan Pekalla omakin elämä ja tuo teille tuleminen on hänelle ihan ylimääräistä. Ootte parhaat kaverit ja heti mietit tulenkatkuisia? Ystävällisellä viestillä tai puhelulla saat paljon enemmän aikaan.
Soittaessasi sitten vielä mainitset, että tietysti Peklle korvataan hänen vaivannäkönsä, ettei sitä nyt ilmaiseksi tarvitse tulla. Niin eiköhän Pekka löydä aikaa äitisi luona käymiseenkin. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 10:58 Piipi kirjoitti:
Annat olla, koska tyypillä saattaa pukata ilmasta atk-keikkaa siihen tahtiin että kotielämäkin häiriintyy jos jokaiseen lähtee, siksi saattaa olla välinpitämätön.

Soitatte paikalle ammattilaisen jolle maksetaan, niin ne luulis tulevan ajallaan. =)

kone o saatu jo kuntoon.. mun isällä oli menny järki ja soittanu sit toiseen paikkaan ku ei jaksanu enää ootella.

Niiden oli tarkotus tulla yhdessä tyttöystävänsä kanssa.. kun meidän porukat keskenään ovat tunteneet jo nuoresta saakka..Heillä ei ole lapsia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:01 Aaban kirjoitti:
Sinuna antaisin olla... EI vaikuta kovin kiinnostuneelta. En kyllä ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka lupaavat vaikka ei ole aikomustakaan/ halua toteuttaa lupaustaan. :/

just tätä mä peräänkuulutan ja tää mua rasittaakin! Pekka tietää et mulle voi sanoo ettei kerkee tai ei kiinnosta tai ei pääse! On sitä ennenki sanottu suoraan jos ei huvita tai kiinnosta. Olisin sanonu et selkis! hommaan jonku toisen sitten. Asia ok.

mut luvataan ja sit kuitenkaa ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:02 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 10:55 chrissy kirjoitti:
laitanko tulenkatkuisen viestin vai annanko olla? pettymys ja *itutus on suuri..
Laita jotain tuosta väliltä. Onhan Pekalla omakin elämä ja tuo teille tuleminen on hänelle ihan ylimääräistä. Ootte parhaat kaverit ja heti mietit tulenkatkuisia? Ystävällisellä viestillä tai puhelulla saat paljon enemmän aikaan.
Soittaessasi sitten vielä mainitset, että tietysti Peklle korvataan hänen vaivannäkönsä, ettei sitä nyt ilmaiseksi tarvitse tulla. Niin eiköhän Pekka löydä aikaa äitisi luona käymiseenkin. =)

No lähinnä mä ihmettelen sitä et miksei sitten sanonut ettei valitettavasti kerkee et on niin paljon hommia nii asia olis ollu täysin ok. Oltas hommattu joku toinen sen tekemään.

Mutta jos mulle puhelimessa sanotaan et "juu toki kyllä mä vion käydä kattomassa. Miten olis vaikka ens ti-ilta? otan Liisan mukaan"

Asia on sovittu ja ilmotan tästä sitten eteenpäin.

No ketää ei sillo näkyny. No laitoin viestin ja kysyin etkö päässytkään?

vastaus oli et oli unohtanu jne. laitoin et ok ei haittaa. ja itse ehdotti seuraavaa viikkoo et silloin olis aikaa. Käskin sopia äidin kanssa et koska ne on kotona. Asian ppiti olla täysin ok.

Ei viestiä ei ilmoitusta ettei pääsekkään. Jos olis laittanu viestin ettei kerkee et kannattaa hoitaa joku toinen niin ASIA SELVÄ ei ongelmaa.

Ekalla kerralla unohti, ymmärrettävää. Toisella kerralla ei ottanut yhteyttä, kun ei ollut sopivaa hetkeä lähteä käymään?
:/ Vaikea sanoa, varsinkin, kun sanoit, että tietää kyllä, että sulle voi sanoa, ellei halua tulla. En mä nyt kuitenkaan välejä katkaisisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:24 Liinuska74 kirjoitti:
Ekalla kerralla unohti, ymmärrettävää. Toisella kerralla ei ottanut yhteyttä, kun ei ollut sopivaa hetkeä lähteä käymään?
:/ Vaikea sanoa, varsinkin, kun sanoit, että tietää kyllä, että sulle voi sanoa, ellei halua tulla. En mä nyt kuitenkaan välejä katkaisisi.

en mä nyt välejä ihan ole katkaisemassa kuitenkaa, mutta *aska fiilis jäi kuitenki.. silti tekis mieli sanoo et mitenkä tälläiset asiat hoidetaan. ei yhen tekstiviestin lähettäminen voi olla nii julmetun vaikeeta! sillä olis saanu asiat hoidettuu paljon paremmin.

mun porukatkin ihmettelee et miksei o ilmottanu mitää. mut täytyy kysellä et miks käyttäyty noin..<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:02 Ilona kirjoitti:
Miks v.itus sen pitäis korjata ilmaiseksi sun sössimä konees?Ekköhän soita ihan ammattilaisen paikalle. Ja kehtasit vielä suuttua ettei halunnut mennä ilmaiseksi korjaamaan, oot idiootti!

vähänkö sä oot idiotti. jos mä sössin oman koneen kanssa, ni kyllä mä soitan ensin jollekin ystävälle joka näistä koneista jotain tajuaa ja MIELELLÄÄN auttaa YSTÄVÄÄ!!

ei ystävän auttaminen pitäis olla mikään rasti!!!!!!
tässä maailmassa sössitään kyllä ja paljonkin asioita ja on olemassa ihmisiä, kavereita,tuttuja ja ystäviä jotka sitten ymmärtää sen päälle minkä ite on sössinyt. ei aina tartte turvautua ns. ammattilaisiin.

pikkanen korvaus auttajalle, ja kaikki on tyytyväisiä.

ja kommenttina tuohon kyssäriin, muakin ihmetyttää et jos luvataan, ni miksei voida ilmottaa jos ei ennätä / miksei voida pitää sitä lupausta

Yhteistyössä