Laittaako väri päähän nyt vai lenkin jälkeen?

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Nyt ei viittis mut sit taas lenkiltä tullessa olis kiva painuu suihkuun heti. On taas pulmat vaikka paras olis vetää vaan paperipussi päähän ja kulkee sillai niin ei tarvis miettii väräämistäkään...

Mulla on iskeny joku alemmuuskomleksi taas vaihteeks :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Väri päähän ja lenkille. Huuhtelet pois kun menet suihkuun kotiin tullessa.

Sit tahrintuu pipo ja se ei ehkä oo hyvä idea kuitenkaan, muovipussi tietty vois toimia välissä mut se sit vois vaikuttaa jo lopputulokseen. Hitto missä se koira trimmeri mahtaa olla? Ei tarvis värjätä enää jos ei olis mitä värjätä....

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No tietysti vasta lenkin jälkeen!! Samalla suihkukerralla hoituu. Sit vedät ensin jonkun kaamean hikilenkin niin on ihanaa hemmotella itseään sen jälkeen ;)

Mulla on juoksuohjelman mukaan tänään kävelylenkki, tietty ku tuolla painaa kävellen reilun puol tuntia niin kyl se hiki siinäki tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Väri päähän ja lenkille. Huuhtelet pois kun menet suihkuun kotiin tullessa.

Sit tahrintuu pipo ja se ei ehkä oo hyvä idea kuitenkaan, muovipussi tietty vois toimia välissä mut se sit vois vaikuttaa jo lopputulokseen. Hitto missä se koira trimmeri mahtaa olla? Ei tarvis värjätä enää jos ei olis mitä värjätä....

Ei oo muovipussi hyvä, laitat sellasen uimalakin. Kivasti se hiki tehostaa sitä vaikutusta. Vähän niin kuin se lämpöhärveli kampaajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No tietysti vasta lenkin jälkeen!! Samalla suihkukerralla hoituu. Sit vedät ensin jonkun kaamean hikilenkin niin on ihanaa hemmotella itseään sen jälkeen ;)

Mulla on juoksuohjelman mukaan tänään kävelylenkki, tietty ku tuolla painaa kävellen reilun puol tuntia niin kyl se hiki siinäki tulee.

No todellakin tulee! Ainakin mulle. 5min kävely ja puuskuttaa jo :kieh:

Yhteistyössä