Laittaakko vai eikö laittaa?

Nyt on ne 3 kuvaa kädessä mitkä sanoin ottavani (neljäs tulee kohan jaksan sen piirtää) ja kuvatkin lupasin laittaa mut kuinkahan moni suuttuu jos loppu illan aihe on taas minä ja paskat tatskani? :whistle: Ei jaksa enää ottaa ressiä mistään mitä muut sanoo miusta tai miun kuvista :D Ja eihän täältä palstalta vielä voinukkaan lähtee kun koukkuun jääny :snotty: Ja vielä lopuks jos kuvat laitan niin tiedän jo aikas tarkalleen mimmosta kommenttia siitä tulen saamaan jotenka en luultavasti hyvin montaa vastausta tähän ketjuun anna :whistle: Mutta mutta teen sillä keinon jos joku kuvan kysyy niin sit laitan mut jos monikin on vastaan niin jätän laittamatta ja annan teiän jatkaa muita keskusteluja niinku tähänki asti. Tiskirätitkös ne tänään oli aiheena vai mikä se oli :snotty:

Ja vielä lisäys et kuvat on sen tutun tekemät ja senkin tiedän jo sanomatta että yhtä hyviä ne ei voikkaan olla kun liikkeessä tehdyt. Ja ite oon tosi tyytyväinen. Kiitos nam :D

Mä en nähnyt aiempia kuvia ja mielenkiinnolla odotan siis kuvaa B)
Mutta mä en hauku, kerron kyllä jos en tykkää, mutta ihan siltä kantilta laittaisinko itselleni vai en.
Itsellehän ne kuvat otetaan, ei muille.

jos laitat kuvat, muista ottaa myös kaikki palaute vastaan mikä tulee ettei tartte taas pyytää modeja poistaan ketjua mikä mun puolesta taas on hyvin ärsyttävää et on niin vitun valikoiva. itse voit suodattaa päässäsi minkä kritiikin otat tosissaan ja minkä jätät omaan arvoonsa.

en suostuis ikäpäivänä antaan omaa ihooni sellasen tekijän käsiin jonka työnjälki ois .. autettavaa tasoa. en ainakaan noin näkyvältä paikalta. mutta kukin tavallaan.
mä todella, todella vilpittömästi toivon, että jonain päivänä sä et kadu noita. :)

Miä
Nuo on varmasti siulle tärkeitä ja kauniita tatuointeja. Paikassa ei ole mitään vikaa, oikein hyvä. Jälki on vähän sellaista mistä miä en pidä mutta mitä väliä sillä on. Ne on siun ihossa ja jos siä pidät niin se on tärkeintä :D

Yhteistyössä