ferta
Mutta tästä naiskansanedustajasta te naiset olette täälläkin jaksaneet vaahdota jo monta päivää. Mistähän mahtaa johtua, ilmeisesti naispedofiilit on teidän mielestä ihan okei.
Poikien ahdistelija on usein aikuinen nainen - Rikos - Uutiset - MTV.fiNaispedofiilit ovat niin harvinaisia, ettei heillä ole juuri merkitystä. Suomessa on vain pari tuomittua henkilöä, toinen heistä on syytön, lasten mielikuvitusjuttujen perusteella tuomittu, ja toinen vähä-älyinen jota mies manipuloi.
Höpö höpö, jenkeissäkin naispedareista uutisoidaan joka päivä, ainoa syy minkätakia heitä ei lusi linnassa enempää on se koska pojat eivät ilmoita näistä tapauksista poliisille tai vie niitä eteenpäin. Tämä johtuu meidän sukupuolirooleistamme.Naispuoliset pedofiilit ovat yhtä harvinaisia kuin yksisarviset tai kykloopit, siksi kai niistä on turha puhua.
Parempi keskittyä niihin oikeisiin pedofiileihin, jotka on miehiä.
Höpö höpö, eipäs uutisoida. Sun unelmissasi uutisoidaan.Höpö höpö, jenkeissäkin naispedareista uutisoidaan joka päivä, ainoa syy minkätakia heitä ei lusi linnassa enempää on se koska pojat eivät ilmoita näistä tapauksista poliisille tai vie niitä eteenpäin. Tämä johtuu meidän sukupuolirooleistamme.
On noita ollut isojakin juttuja naispedofiileista vaikka kuinka monta. Naissarjamurhaajista ja vastikään tämä kilari mikä ilmeisesti on tappanut vaikka kuinka monta vastasyntynyttä lasta.Kyllä mä meuhkaisin mieskansanedustajastakin jos sen olisi yläasteella vokotellut joku 34-v.pedarinainen.
Mutta niistä naisista ei ole uutisia niin usein täällä Pohjolassa.
Jos seuraa jenkkien uutiskanavia, niin tosi usein näistä naispedareista ja muista naissekopäistä uutisoidaan. Joka päiväistä peruskamaa.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30036373:Höpö höpö, eipäs uutisoida. Sun unelmissasi uutisoidaan.
Kyllä pedofiilit on miehiä. Sä sekotat nyt puumat pedareihin.
Juu mut on tässä keississä muutakin, siis julkisuus. Kaikkia ei kiinnosta jonkun kulmakuppilassa örisevän nais-tai miespedarin jutut vaikka tuomittavia ne on, mutta nyt on kansanedustaja (joka päättää meidän asioista) jatkanut suhteessa pedarin kanssa. Tuommoisia ei joka päivä ole.On noita ollut isojakin juttuja naispedofiileista vaikka kuinka monta. Naissarjamurhaajista ja vastikään tämä kilari mikä ilmeisesti on tappanut vaikka kuinka monta vastasyntynyttä lasta.
Joten eiköhän nyt lopetella tämä hurskastelu mitä tulee naisiin.
Joo mutta kun vertaa määrää miessekopäihin, on määrä sama kuin hyttysen hikipisara valtameressä. Mitätön. Olematon. Nolla.Jos seuraa jenkkien uutiskanavia, niin tosi usein näistä naispedareista ja muista naissekopäistä uutisoidaan. Joka päiväistä peruskamaa.
Juu, samanlaista myyttiä kun nainen lyö täysin viatonta miestä kirveellä päähän, että sil oli kato rankkaa ja sillain pikkuisen masista ja muuta kauhiaa. Joten viaton enkelihän se, nainen on täysin vailla mitään vastuuta omista tekemisistään.Alkuperäinen kirjoittaja kyllähän niitä;30036382:Mulla on vähän sellainen mutu, että usein lasten hyväksikäyttöön syyllistynyt nainen on mennyt vähän kuin vahingossa touhuun mukaan miesystävän houkuttelemana/pakottamana. Moni akka on niin miehen ja uuden suhteen perään, että siinä uhrataan lapsetkin, kun pelätään että äijä ottaa ja jättää. Itse olen ollut parin tällaisen tapauksen kanssa tekemisissä etäisesti oman työni puolesta. Eli pedofiili äijä alkanut seurustelemaan yksinhuoltajan kanssa, ilmeisesti kiikarissa ne naisen lapset. Siinä vähitellen ja vaivihkaa saatu nainenkin touhuun mukaan
Eli miesten syytä tämäkin. Olette te kvasi-feministit hauskoja väitteidenne sisällön tasossaAlkuperäinen kirjoittaja kyllähän niitä;30036382:Mulla on vähän sellainen mutu, että usein lasten hyväksikäyttöön syyllistynyt nainen on mennyt vähän kuin vahingossa touhuun mukaan miesystävän houkuttelemana/pakottamana. Moni akka on niin miehen ja uuden suhteen perään, että siinä uhrataan lapsetkin, kun pelätään että äijä ottaa ja jättää. Itse olen ollut parin tällaisen tapauksen kanssa tekemisissä etäisesti oman työni puolesta. Eli pedofiili äijä alkanut seurustelemaan yksinhuoltajan kanssa, ilmeisesti kiikarissa ne naisen lapset. Siinä vähitellen ja vaivihkaa saatu nainenkin touhuun mukaan
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen tutkija Martti Lehti. 2534-vuotiaiden naisten tekivät edellä kuvatulla tarkastelujaksolla 1,3 henkirikosta sataatuhatta samaan ikäluokkaan kuuluvaa kohden.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30036385:Joo mutta kun vertaa määrää miessekopäihin, on määrä sama kuin hyttysen hikipisara valtameressä. Mitätön. Olematon. Nolla.
Ja esim tästä vastasyntyneiden lasten tappaneesta naisesta ei ole ollut täällä yhtään kommenttia?On noita ollut isojakin juttuja naispedofiileista vaikka kuinka monta. Naissarjamurhaajista ja vastikään tämä kilari mikä ilmeisesti on tappanut vaikka kuinka monta vastasyntynyttä lasta.
Joten eiköhän nyt lopetella tämä hurskastelu mitä tulee naisiin.
Periaatteessa voisi sanoa juuri näin. Naiset kun eivät ole kuitenkaan luonnostaan niin tautipäisiä kuin miehet.Eli miesten syytä tämäkin. Olette te kvasi-feministit hauskoja väitteidenne sisällön tasossa
Eihän kenenkään tarvitse kuin pyöriä tällä palstalla pari tuntia, niin huomaa kuinka sekaisin naiset ovat. Ehkä te ette vain itse sitä tajua.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30036401:Periaatteessa voisi sanoa juuri näin. Naiset kun eivät ole kuitenkaan luonnostaan niin tautipäisiä kuin miehet.
Eli miesten syytä tämäkin. Olette te kvasi-feministit hauskoja väitteidenne sisällön tasossa
Säälin tai halveksun miestäsi, jos saat tuollaisia vihamielisiä näkemyksiä kokonaisesta sukupuolesta päästellä hänellekin vapaasti. Ei vaan menisi multa läpiAlkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30036401:Periaatteessa voisi sanoa juuri näin. Naiset kun eivät ole kuitenkaan luonnostaan niin tautipäisiä kuin miehet.