kyseessä on aikas viinann menevä perhe jolla on ollut monia hevosia,onneksi muut ovat päässeet jo pois,heillä on enää yksi. hevonen seisoo aina pienessä tarhassaan,syö huonoa heinää,jos sitä on viitsitty ostaa,sille annetaan vanhoja banaaneja,omenaa yms. ja leipää kilotolkulla. hevosen kaviot ovat järkyttävässä kunnossa. se ei enää juurikaan liiku,kaipa se jo sattuu niin paljon. olen näille ihmisille sanonut monta kertaa että ne kaviot tulisi vuolla. ehdottivat josko minä kaljapalkalla viitsisin sen tehdä. no enpä oikein voinut kun ei ole kokemusta. rahaa heillä menee juomiseen ja muuhun,mutta ei mukamas ole laittaa hevoseen. nyt oon ilomoittanu eläinsuojeluun,kaipa ne oikeesti sit käy tarkastamassa? tunnen olevani oikee kyttääjä kun tein ilmoituksen,mutta kyseessä on ihana eläin,jolla sattuu olemaan helvetin huonot omistajat. niitten lapsetkin elää yhtä huonosti kun se hevonen,talo on ihan homeessa,sisällä poltetaan ketjussa ja juodaan jokaviikonloppu. siellä käy myös kylän muut nuoret bilettämässä. kai tästäkin voisi ilmoittaa,mutta jostain syystä lasten hyvinvointiin ei niin jyrkästi puututa.