"vieras"
Mitä väliä, vaikkei olisikaan antanut? Huonosta palvelusta kannattaa valittaa.Anna mä arvaan: et ole ikinä antanut positiivista palautetta hymyilevästä kassasta joka katsoo silmiin.
Mitä väliä, vaikkei olisikaan antanut? Huonosta palvelusta kannattaa valittaa.Anna mä arvaan: et ole ikinä antanut positiivista palautetta hymyilevästä kassasta joka katsoo silmiin.
Suomessa on todella ystävälliset kassat verrattuna esim. Pariisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28125302:Vertaa kauppakokemustasi Suomessa ja ulkomailla.
Asiasta viidenteen, minä olen täysin kykeneväinen tekemään montaa asiaa yhtä aikaa. Mutta jotain rajaa tuossa valittamisessakin, ymmärtäisin jos kassa olisi ollut suoraan töykeä tai puhunut jotain paskaa mutta joku viitsii valittaa jos ei hymyile tai mumisee, so what? Mistä tiedät mitä on takana, ehkä isojakin omia huolia tai murheita ja sitten ehkä joutuu vielä pomon puhutteluun.Tämä on kyllä se maailman paras argumentti taas. Vaikka sinulla ei olisikaan elämässäsi kerrallaan kuin se yksi asia, niin muut kyllä kykenevät tähän myyttiseen multitaskingiin. Minäkin osaan välittää sadoista eri asioista yhtä aikaa, eikä edes tarvitse välittää kaikista saman verran, uskomatonta!
Ujoja ihmisiä on erilaisia. Minäkin olen ujo, mutta kassatyöskentelyssä varmasti olisin hyvä. Lähinnä tarkoitin sellaisia todella arkoja ja ujoja, joiden on vaikea olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tosiaan ihmettelen kyllä sitä, että miten on tullut valituksi. Mahdollisesti kassalla ollut siis vain huono päivä. Eiköhän se nyt ole ihan sallittavaa?Alkuperäinen kirjoittaja kassa minäkin;28133961:No ei ne kaupatkaan mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole, tai jos otetaan jotain kuntoutuvia tai vastaavasti henkilöitä jotka eivät kassalla pärjää niin on kaupan tehtävä sijoittaa ne tehtäviin joissa henkilö pärjää.
Ja näistä ongelmista ei johto yleensä tiedä totuutta, ennen kuin tulee asiakaspalautetta.
Lisäisin vielä että ujotkin ihmiset pärjää kassatyöskentelyssä.
olen samaa mieltä. Jos ap tietäisi ko. kassan usein käyttäytyvän samalla tavalla niin palaute olis kohdallaan. Kuten täällä jo joku toikin asian esille niin kassalla kiireisinä päivinä ei todellakaan aina muista onko jo jotakuta tervehtinyt. Välillä itse myös tervehdin pariin otteeseen samaa asiakasta ja sitten yhdessä naureskeltiin.No just. Tietysti kun yhden asiakkaan päivässä jättää tervehtimättä, niin heti valitusta tulee perään, ja kukaan niistä tuhannesta hymyn saaneesta asiakkaasta ei sano mitään.
Valitelkaa vaan, onneksi en ole kassalla töissä.
Asikaspalvelutyössä ei ole varaa olla epäkohtelias yhdellekään asiakkaalle. Itsestäänselvyys sen pitäisi olla.No just. Tietysti kun yhden asiakkaan päivässä jättää tervehtimättä, niin heti valitusta tulee perään, ja kukaan niistä tuhannesta hymyn saaneesta asiakkaasta ei sano mitään.
Valitelkaa vaan, onneksi en ole kassalla töissä.
No, uskoisin kuitenkin, että valtava enemmistö asiakkaista kuitenkin asioi mieluummin sinun kanssasi kuin sen murjottavan naapurikassan.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkamäki;28134500:Entäs kun mä olen kassalla ja satun todella pitämään työstäni ja olen muutenkin iloinen ihminen niin mulle sano yks asiakas, että mikä se niin naurattaa siinä kassalla olla töissä.
Että ei se mene mieliksi noinkaanpäin...
Joo siinä on sit vartijat jotka ohjaa asiakkaita käyttämään noita automaattikassoja. Mutta muutama sellainekin linja voisi olla niille jotka ei kestä sosiaalista kanssakäymistä.Minua ei ehkä vähempää voisi kiinnostaa, mitä kassaneiti sanoo, tekee tai ei. Automaattikassat äkkiä käyttöön ja kassaneidit mummojen vaippoja vaihtamaan.