Laitoin äsken miehelle viestin, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Mulla oli alavatsa kipeä mies sano heti että olen raskaana,nyt tuli flunssa niin ; Mä arvasin että oot raskaana :laugh:
Enkä todellakaan ole :whistle:

:D

Joo, kyllä tuoltakin tulee sellaisia viestejä, että kuvittelee nyt, että olen raskaana. Mutta minäkin tiedän etten ole, menkat oli just pari viikkoa sitten, eikä rinnat ole yhtään kipeät kuten AINA aikaisemmissa raskauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla oli alavatsa kipeä mies sano heti että olen raskaana,nyt tuli flunssa niin ; Mä arvasin että oot raskaana :laugh:

Joo, kyllä tuoltakin tulee sellaisia viestejä, että kuvittelee nyt, että olen raskaana. Mutta minäkin tiedän etten ole, menkat oli just pari viikkoa sitten, eikä rinnat ole yhtään kipeät kuten AINA aikaisemmissa raskauksissa.

Miehet :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miehet :heart:

Do dih :D

Eiköhän se meilläkin vielä tärppää. Voin vain kuvitella kuinka tuo sitten 'sekoaa' päästään :-)

Miehet on semmosia! :heart: Meillä se ei enää semmosia edes ehottele, kun on niin paljon tullu pettymyksiä, mutta voin kuvitella kuinka onnessaan on sitten/jos vihdoin tärppää! :D

Yhteistyössä