Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

Täällä huhuilee muita äitejä vuosi sitten Laitilaan muuttanut 23v miltei puolivuotiaan pojanpalleroisen äiti ! Täällä en ole vieläkään tutustunut kehenkään.. Oishan tuo vauvakahvila Laitilan Mll mutta ei oo tullut vielä käytyä :D ..aina se vaan jää ensi viikkoon :D
 
No moikka!
Joo, nyt ollaan vihdoin saatu käytyy pari kertaa siel vauvakahvilassa :)
Mistäs sä oot muuttanut?
Mä oon viihtynyt ihan hyvin, vielä kun on lomaa ni ollaan aika paljon käyty Tuusulassa (entisillä kotikulmilla) moikkaa kavereita ja porukoita.. Nytkin oltiin viikonloppu mökillä ja tänään lähdetään porukoille viikoksi :)
 
Uudestakaupungista olen muuttanu.. Se on kyl tosi lähellä, mut kyl silti aluks tuntus tosi yksinäiselt ku en tuntenu laitilast ketään.. Ja sit ku jäin äitiyslomal, ni ei tääl ollu ketään kennen kans olis voinu hengailla. Ja tällai aikuisiällä on vaikeet saada uusia kavereita, varsinki näin pienest kaupungist kun kaikil on omat piirit. Ja emmäkää sit aina jaksa Ukiin lähtee, vaik kaikki kaverit on siellä. Joo... Mut hyvä et olet viihtyny, ja käyny vauvakahvilas:) Mites teil muuten on päivät menny? Käyttekö vauvan kans jossain jumpassa tai uimassa?
 
Meillä päivät menee niin et aamupv nukutaan pvunet, sit yleensä ilmasta riippuen lähetään ulos ja iltapvällä taas pvunet ja yöt on 4kk saakka nukkunut läpeensä :) vauvauintiin oisin halunnut mut silloin ku rupesin etsimään missä olisi ni ukiin olis pitänyt ilmoittautua jo syksyllä (Kasper syntyi lokakuussa) ni ei tullut ensimmäisenä mieleen et ois pitänyt jo silloin varata paikka.. Ja laitilas alkais se äitilapsijumppa mut ailaisemmin K meni nukkumaan jo seiskan aikaa ni ei ilmottauduttu sen takia, mut nyt kun myöhentänyt nukkumaan menoa ni vois harkita jos eivät ole saaneet tarpeeksi osallistujia.. Miten päädyit Laitilaan muuttaan? Minkäs ikäinen muuten olitkaan ? Joko tiedätte kumpi tulee? :)
 
Joo niin, olen 28 v. Muutin laitilaan miehen perässä:) Ja täällä nyt sit asustellaan omakotitalossa, jota kovast ollaan yritetty rempata. Meil on 3 v tyttö ja tän tulevan sukupuolta ei tiedetä.. On tää kyl ollu erilaista ku sillon tyttöä odotellessa. Kilojakin on tullu paljon vähemmän. En sitte tiiä, olisko poika tulossa...
Teil meneekin hyvin noi yöt, jos poika nukkuu koko yön. Meillä oli niin et herättiin kaks kertaa yössä syömään 7 kk ikään asti. Se oli kyl vähän rankkaa. Mä kans joskus suunnittelin meneväni sinne vauvauintiin, mut ärsytti ku sekin olis ollu sit ukis.. Ja sinne oli ne ilmottautumiset.
Mites teijän matka meni? Tykkäskö vauva reissata noin pitkän matkan, vai joutusikste pysähtymään välillä?
 
Hyvin meni matka, mökiltä ei ole kuin reilu 100km tänne, nukkui koko matkan.. ja yleensä kun tullaan Laitilasta tänne sen 250km ni ajoitan sen niin et nukkuu päikkärit siinä.. On hyvin ainakin vielä toistaiseksi viihtynyt, ja varmaan tottunutkin pitkiin automatkoihin.. Tosin sillon ihan pikkupikkuvauvana pysähdyttiin kerran, ettei tarvii selkää rasittaa niin kauan yhtäputkee turviksessa.. Ja joo, mäkin miehen perässä sinne muutin.. Kaikki kävi aika nopeeta, jouluna -11 tavattiin, tammikuussa sai K jo alkunsa ja oisko ollut maaliskuu kun muutin Laitilaan kun sain töitä siitä K-Supermarketista.. en tosin kauan siellä ollut syystä tai toisesta :D
 
Aijaa, teil meni sitten hyvin matka.. Ja nyt on tosi hienot ilmat luvattu, et varmaa kiva olla siel
kotikaupungis.. Mäkin kävin tänää työpaikkalääkäril, ja hain sairaslomaa. Sain nyt aluks 10
pvän loman, ku selkä on ollu kipee. Mul on työssä niin paljon nostelua et selkä rasittuu.. Tän
kuun lopussa alkais sit virallisest äippäloma. Ilmotin tänää meijän tytön päiväkerhoon, mikä
alkaa sit syksyllä. Ku ei hänkää sit enää hoidossa ole, ku ite jään lomalle. Miten sul sitten,
pääsetkö takasin vanhaan työpaikkaan ku äitiysloma loppuu?
 
Joo laitilassa lasitehtaalla.. Teen 3-vuorotyötä. Lopuks sain vapautuksen yövuoroista, kun en enää jaksanu valvoa öitä. Ja nyt sitte olen saikulla.
Miten teil on siäl kotikaupungis menny? Mitä te yleensä hommailette siäl?
 
Okei :) hyvin on mennyt! No mitäs, vietetään aikaa mun perheen kanssa, nään kavereita ja sellasta :) joskus saattaa baariinkin päästä pyörähtää kun joku haluaa K:n hoitoon.. Nyt kattellaan lätkää ja huomenna suunnitelmissa mennä jumboon (iso kauppakeskus) vähän shoppailemaan ja pyörimään :) mites siellä ? Ihanat ilmat ollu!
 
joo on kyl ollu hienot ilmat.. ulkon ollaa oltu aika paljon. Tyttö tykkää olla hiekkalaatikolla, ja naapurin tytöt tulee kans yleensä siihen leikkimään jos ovat samaan aikaan ulkona. Huomenna meinattii mennä Raumalle vähän kans ostoksille. Ja varmaan käydään jossain kirppiksil..
Löysitkös jotain ostettavaa jumbosta? millaset ilmat siäl on ollu?
 
K:lle julbot, mulle äitienpäivälahjaksi uudet rintsikat ja airinkolasit :) löysitkö itse mitään? Täällä on ollu hienot ilmat, paitsi tänään ja eilen ollut vähä pilvistä mutta sellainen kuuma ja kostea ilma niinku ukkosella.. Missä päin laitilaa asutte? Me asutaan olikos se joku tiililä tms. Kalevantiellä :) tänään lupauduin lähtee äitin ja tädin kuskiksi vähän tuulettumaan ;) huomenna kaverin tytön 3v synttärit, toivottavasti olis hieno ilma ni vois olla ulkona :)
 
Moikka! Olen muuttanut Laitilaan -09, nyt asustelen Kalannissa/Uudessakaupungissa. Minulla on n 10kk poika ja pst. Älkää kertoko kenellekkään kävin tänään ultrassa ja meille on tulossa Jouluvauva. Itse en ole onnistunut kavereita oikein löytämään. Mies käy töissä ja päivät olen yksin pojankanssa kotona ilman autoa. Ikää on 23 ensi kuussa pärähtää mittariin yksi vuosi lisää. Minut löytää FB:n puoleltakin :)
 
Moikka! Täällä olis kaks Kalannissa asustelevaa äitiä. Toisella on 1v1kk ikäinen poika ja toisella 1kk ikäinen tyttö. Ei olla kumpikaan täältä kotoisin eikä olla kauheesti tutustuttu kehenkään täällä päin, paitsi toisiimme kun naapureina asutaan. :) Mut olis kiva tutustua alueen muihin äiteihin ja lapsille olis kiva saada leikkikavereita. Joten jos tässä ketjussa kukaan vielä käy lukemassa niin pistäkää viestiä! Mekin muuten ollaan fb:ssä mutta ei viitsi tässä laittaa nimiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Milla+ 2011

Yhteistyössä