Laitettaiskos TAAS ystävähaku pino?

• Viestiketjun aloittaja ÄitiPienenTytön
  • Ensimmäinen viesti
ÄitiPienenTytön
Määä niin haluaisin uuden kaverin/ystävän jonka kans tehdä kaikkee kivaa :) Ikää 25 ja mies ja lapsi löytyy, muttei sellasta ystävää jonka kanssa viettää aikaa kun arki alkaa ahdistamaan ja haluaa vaihtaa vapaalle :) Shoppailla, bilettää ja kaikkea mahdollista :) Onko vapaaehtosia? ;) Laitoin just ilmotuksen meilaillaan palstallekkin, mutta saas nähdä..

AitipienenTyton
Uskallankohan edes laittaa kun AINA sattuu toinen olemaan ihan eri puolelta suomea :( Asutkos lähelläkään pääkaupunkiseutua? Mua ei välimatka niin haittaa kyllä jos se ei sitten oo montaa sataa kilsaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiPienenTytön:
Määä niin haluaisin uuden kaverin/ystävän jonka kans tehdä kaikkee kivaa :) Ikää 25 ja mies ja lapsi löytyy, muttei sellasta ystävää jonka kanssa viettää aikaa kun arki alkaa ahdistamaan ja haluaa vaihtaa vapaalle :) Shoppailla, bilettää ja kaikkea mahdollista :) Onko vapaaehtosia? ;) Laitoin just ilmotuksen meilaillaan palstallekkin, mutta saas nähdä..
samaa tahdon minäkin B) laitahan yv:tä =)

kerro
Alkuperäinen kirjoittaja sintzi:
Alkuperäinen kirjoittaja AitipienenTyton:
Uskallankohan edes laittaa kun AINA sattuu toinen olemaan ihan eri puolelta suomea :( Asutkos lähelläkään pääkaupunkiseutua? Mua ei välimatka niin haittaa kyllä jos se ei sitten oo montaa sataa kilsaa :)
laitoin sulle yv:tä
Miten harmaalle voi laittaa viestiä?

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja sintzi:
Alkuperäinen kirjoittaja AitipienenTyton:
laitoin sulle yv:tä
Miten harmaalle voi laittaa viestiä?
meilaillaan puolella mustana kirjottaa

Oulaisista- onko ketään?
Hei! Muutamme Oulaisiin, kirjoittele jos olet sieltä tai sieltäpäin... Mukava ois tutustua sähköpostin välityksellä erilaisiin ihmisiin, kun tuttuja ei paikkakunnalla ole. Olen 28-v positiivisen elämänasenteen omaava perheenäiti.
Kirjoittele: valo.auringon(@)gmail.com (poista sulut...)

Yhteistyössä