Laitettaisko rv pino keskiviikolle ja mones lapsi :)

[QUOTE="vieras";28378713]Kuinka kauan meinasit vältellä työelämää ja tehdä muksuja?[/QUOTE]

Miten nuo asiat liittyvät millään muotoa toisiinsa?

Mulla on ollut lapsia reilun 10 vuoden ajan, mutta olen kyllä sinä aikana ollut työelämässä useamman vuoden. Olen tehnyt töitä kaikkina muina aikoina, paitsi äitiyslomalla ollessani, joten en koe vältelleeni töitä.

Muksuja meinaan tehdä juuri niin monta, kuin mikä hyvältä tuntuu. Näin uskon ihan kaikkien ihmisten toimivan, joten miksi mä olisin tässä suhteessa jokin poikkeus?
 
"just"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28380627]Viikkoja 15 ja toinen lapsi.[/QUOTE]
Ai, itse olet kyllä sanonut antaneesi esikoisesi adoptioon, ja yksi lapsi asuu luonasi, joten mun laskupääni mukaan 3 lapsi.
 
[QUOTE="just";28380650]Ai, itse olet kyllä sanonut antaneesi esikoisesi adoptioon, ja yksi lapsi asuu luonasi, joten mun laskupääni mukaan 3 lapsi.[/QUOTE]

Jos ihminen antaa lapsensa adoptioon, eli pois, ei lapsi enää ole hänen, vaan adoptiovanhempien.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="just";28380742]Ok, eli adoptiovanhemmat ovat siis synnyttäneetkin lapsen?[/QUOTE]

Eivät mutta toinen mulla on tulossa vaikka 3 sitten olen synnyttänyt.
 
[QUOTE="just";28380742]Ok, eli adoptiovanhemmat ovat siis synnyttäneetkin lapsen?[/QUOTE]

Mitä tekemistä synnyttämisellä on asian kanssa?

Otsikossa oli kysymys, jossa kysyttiin meneillään olevaa raskausviikkoa, sekä monesko lapsi kyseessä.

Ja tähän ammattivalittaja vastasi kertomalla viikkonja ja monesko lapsi. Jos hänellä on juridisesti vain yksi lapsi, miten tämä tuleva voisi olla kolmas? Se on tuolloin toinen.

Vai pitääkö 3 lasta adoptoineen naisen, joka on tällä hetkellä raskaana, vastata tähän kysymykseen, että raskausviikkoja on niin ja niin paljon ja ensimmäinen tulossa? Kyllä mä näkisin, että hälle on tulossa tuossa kohtaa jo neljäs lapsi.
 
"minttu"
[QUOTE="vieras";28378713]Kuinka kauan meinasit vältellä työelämää ja tehdä muksuja?[/QUOTE]

mulla viikkoja 32 ja viides tulossa. Mutta en ymmärrä, miten tämä liittyy työelämän välttelyyn?
jos itse olet "maannut" 3v kotona yhdestä lapsesta, ei se tarkoita sitä, että kaikki olisivat joka lapsesta 3v kotona....
 
"just"
Mitä tekemistä synnyttämisellä on asian kanssa?

Otsikossa oli kysymys, jossa kysyttiin meneillään olevaa raskausviikkoa, sekä monesko lapsi kyseessä.

Ja tähän ammattivalittaja vastasi kertomalla viikkonja ja monesko lapsi. Jos hänellä on juridisesti vain yksi lapsi, miten tämä tuleva voisi olla kolmas? Se on tuolloin toinen.

Vai pitääkö 3 lasta adoptoineen naisen, joka on tällä hetkellä raskaana, vastata tähän kysymykseen, että raskausviikkoja on niin ja niin paljon ja ensimmäinen tulossa? Kyllä mä näkisin, että hälle on tulossa tuossa kohtaa jo neljäs lapsi.
Jos kysytään että monesko lapsi, ja valittajalle se on 3;s, vaikka kuinka on antanut adoptioon, niin outoa vastata 2. 3 hän on synnyttänyt, jos kaikki menee hyvin tämän raskauden kanssa!
 
"just"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28380783]Eivät mutta toinen mulla on tulossa vaikka 3 sitten olen synnyttänyt.[/QUOTE]Niin. Mones lapsi? Sulle se on kolmas, vaikka olet antanut yhden pois. Vai jos lapsi huostaanotetaan, eikö häntäkään lasketa enää sinun synnyttämäksesi?
 
[QUOTE="just";28380880]Jos kysytään että monesko lapsi, ja valittajalle se on 3;s, vaikka kuinka on antanut adoptioon, niin outoa vastata 2. 3 hän on synnyttänyt, jos kaikki menee hyvin tämän raskauden kanssa![/QUOTE]

Ei mun mielestäni ole lainkaan outoa vastata noin. Vaan päinvastoin.

Ei tässä kysytty, että monesko synnytys (jolloin ns. oikea vastaus olisikin ollut "kolmas" vaan monesko lapsi. Ja mun näkemykseni mukaan, koska hällä on vain yksi lapsi, tämä on hälle toinen.

Kun kaveriltani kysyy, "montako lasta sulla on?" hän vastaa kaksi. Hän on synnyttänytkolme lasta, mutta yksi lapsista kuoli muutaman kk iässä.
 
"just"
Ei mun mielestäni ole lainkaan outoa vastata noin. Vaan päinvastoin.

Ei tässä kysytty, että monesko synnytys (jolloin ns. oikea vastaus olisikin ollut "kolmas" vaan monesko lapsi. Ja mun näkemykseni mukaan, koska hällä on vain yksi lapsi, tämä on hälle toinen.

Kun kaveriltani kysyy, "montako lasta sulla on?" hän vastaa kaksi. Hän on synnyttänytkolme lasta, mutta yksi lapsista kuoli muutaman kk iässä.
Eli siis jos lapsi huostaanotetaan, ei häntä lasketa? Ja moni laskee kuolleen lapsenkin lapsekseen. 2 lasta, ja 1 enkelilapsi jne. Mutta jos häpeää lastaan, niinkun valittaja tuonut monesti esille, ei hänen ajattelutapansa ihmetytä.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="just";28380991]Eli siis jos lapsi huostaanotetaan, ei häntä lasketa? Ja moni laskee kuolleen lapsenkin lapsekseen. 2 lasta, ja 1 enkelilapsi jne. Mutta jos häpeää lastaan, niinkun valittaja tuonut monesti esille, ei hänen ajattelutapansa ihmetytä.[/QUOTE]

No en häpeä ensimmäistä lasta mutta hänestä tehty viralliset adoptiopaperit niin silloin hän on adoptiovanhempien lapsi. Sitten kun tämä syntyy mulla on kaksi lasta.
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28382562]No en häpeä ensimmäistä lasta mutta hänestä tehty viralliset adoptiopaperit niin silloin hän on adoptiovanhempien lapsi. Sitten kun tämä syntyy mulla on kaksi lasta.[/QUOTE]

Jep...huostaanotto ja adoptio on kaksi eri asiaa, mutta sitä ei nyt tässä näytetä ymmärtävän. Adoptiossa lapsi siirtyy adoptoivan lapseksi, mutta huostaanotossa lapsen biovanhemmat pysyvät edelleen lapsen vanhempina, vaikka heillä ei lapsensa huoltajuutta enää olekaan.
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28382562]No en häpeä ensimmäistä lasta mutta hänestä tehty viralliset adoptiopaperit niin silloin hän on adoptiovanhempien lapsi. Sitten kun tämä syntyy mulla on kaksi lasta.[/QUOTE]

joskus kirjoitit että miehellesi on tehty vasektomia ja lapsia ei enää tule
 

Yhteistyössä