Nii-i, mulla kohta neljä lasta ja kaikilla eri isä daa!24+4, seitsemäs raskaus, viides lapsi, ja kaikki samalle miehelle <3
Ok, eli adoptiovanhemmat ovat siis synnyttäneetkin lapsen?Jos ihminen antaa lapsensa adoptioon, eli pois, ei lapsi enää ole hänen, vaan adoptiovanhempien.
Jos kysytään että monesko lapsi, ja valittajalle se on 3;s, vaikka kuinka on antanut adoptioon, niin outoa vastata 2. 3 hän on synnyttänyt, jos kaikki menee hyvin tämän raskauden kanssa!Mitä tekemistä synnyttämisellä on asian kanssa?
Otsikossa oli kysymys, jossa kysyttiin meneillään olevaa raskausviikkoa, sekä monesko lapsi kyseessä.
Ja tähän ammattivalittaja vastasi kertomalla viikkonja ja monesko lapsi. Jos hänellä on juridisesti vain yksi lapsi, miten tämä tuleva voisi olla kolmas? Se on tuolloin toinen.
Vai pitääkö 3 lasta adoptoineen naisen, joka on tällä hetkellä raskaana, vastata tähän kysymykseen, että raskausviikkoja on niin ja niin paljon ja ensimmäinen tulossa? Kyllä mä näkisin, että hälle on tulossa tuossa kohtaa jo neljäs lapsi.
Eli siis jos lapsi huostaanotetaan, ei häntä lasketa? Ja moni laskee kuolleen lapsenkin lapsekseen. 2 lasta, ja 1 enkelilapsi jne. Mutta jos häpeää lastaan, niinkun valittaja tuonut monesti esille, ei hänen ajattelutapansa ihmetytä.Ei mun mielestäni ole lainkaan outoa vastata noin. Vaan päinvastoin.
Ei tässä kysytty, että monesko synnytys (jolloin ns. oikea vastaus olisikin ollut "kolmas" vaan monesko lapsi. Ja mun näkemykseni mukaan, koska hällä on vain yksi lapsi, tämä on hälle toinen.
Kun kaveriltani kysyy, "montako lasta sulla on?" hän vastaa kaksi. Hän on synnyttänytkolme lasta, mutta yksi lapsista kuoli muutaman kk iässä.