Laitetaas taas lasten suusta juttuja illan iloksi :)

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Oltiin Seppälässä 4veen kanssa ja menin sovittamaan vaatteita ja tyttö tuli mukaan.
"Äiti, meetkö sä siksi verhon taakse piiloon kun sulla on niin isot tissit?"

Tyttö 4v: Sä oot peppu-petteri
Tyttö kohta 3v: Enpäs oo, mä en oo mikään pippeli :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pyykkivuoren Kuningatar:
Kerroin tuossa päivänä eräänä 4v tytölleni että on sellainen sanonta että kylmä kahvi kaunistaa. Ja hän hetken mietittyään kysyi; miks sä et sit oo kaunistunu? :whistle:

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta vatsa ei kestä niin paljoa kuin naama vaatii...B)

Mein neiti ( kohta kolme vee ) teki miun 13 vuotiaan pikkuveljen kanssa toista kertaa elämässään pirtelöä ( tiesi siis ennestään miten se tehdään ja miten juodaan : Mukista ja pillillä ).
Kun pirtelö oli valmis niin neiti tokas äidilleni ( mummilleen ) "mummi, missäs on miun imukuppi" :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja stranger:
Kerroin tuossa päivänä eräänä 4v tytölleni että on sellainen sanonta että kylmä kahvi kaunistaa. Ja hän hetken mietittyään kysyi; miks sä et sit oo kaunistunu? :whistle:

Siitä sen täytyy johtua. Tai sitten siitä että en voi sietää kylmää kahvia

:x

Tulin asiakkaan asioilta kaupasta. Työvaatteet tietysti päällä. Kaksi pikku poikaa seisoi ulkona ja söi jätskiä. Toinen mulle: "Ootko apteekista?" Minä kiireessä: "En..."
Poika: "No mistä sä sitte oot?"
Minä: "Kotipalvelusta:"
Poika katsoo kaveriaan ihan ymmällään "Mikähän se semmonenki oikeen on...???"

Meinas vähän naurattaa ku sinne jäivät ihan h.moilasena ihmettelemään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja stranger:

Siitä sen täytyy johtua. Tai sitten siitä että en voi sietää kylmää kahvia

:x

Minä kyllä saatan juoda kylmääkin kahvia

Ei vaikutusta, valitettavasti... :(

mun pikkuveli katseli meidän kuopuksen 2v kanssa lyhtypylväässä olevaa Kotipizzan mainos kylttiä:
mun veli kysyy 2v:ltä: No tiedätkö mitä tossa kyltissä lukee?
2v miettii hetken ja vastaa:..että, minä olen ihana :heart:

mun pojalla (5v) on kaksoset kaverina. Siitä puhuttiin täsä muutama päivä sitten, että mitä eroa on kaksosissa ja "yksösissä". Eilen poitsu tuli sisälle ja sano, että jos Villestä tulee isä niin kallestakin tulee. Minähän siinä sitten selittämään, ettei se asia nyt ihan noinkaan mene... Että ne ovat ihan eri ihmisiä vaikka ovatkin kaksoisa. Poika hokasi: "niin tosiaan... kun Villestä tulee isä niin silloinhan Kallesta tulee äiti" :laugh: :headwall:

oltiin palokunta leirillä katsomassa mun äitiä ja sen miestä (mummua ja vaaria). Ne palokuntalaiset sano mun äidin miestä leiripäälliköksi (koska leiripäällikkö se oli) niin meidän 3v likka siihen, se ei ole mikää LEIDIPÄÄLLIKKÖ vaan se on mun vaadi! (tapahtui juuri ennekun oppi sanomaan r-kirjaimen...

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
olin lasten kanssa tänään mustikoita poimimassa, ja sanoin jotain että onko kivaa olla mustikassa... tyttö (kohta kolme) pysähtyi ja totesi "äiti, me ollaan kyllä metsässä."

:laugh: Nämä on hyviä... Meidän 3v tekee sitä että jos se esim. lennättää palikkaa ja leikkii että se on lentokone. Jos kysyn siltä mikä se on mitä se lennättää, niin poika kattoo mua suu auki ja sanoo että "äiti, tämä on palikka" ihan niinkun se ajattelis että ompa äiti tyhmä kun ei tajunnu..

Meidän esikoinen ihmetteli miesbarbiaan:

"Miks äiti miehillä on vaan tommoset näppylätissit?" :D

Sama tyttö oli pappansa kanssa leikkimässä, ja pappa sanoi että tehdään semmonen lintu mikä lentää.. Lintu valmistui ja pappa laittoi sen lamppuun roikkumaan, puhalsi lintua ja sano et kato nyt kun se lentää.
Tyttö ihmetteli jonkin aikaa hiljaa, ja sanoi pettyneenä että "ei se lennä, se heiluu."

:D

edellispäivänä kun aloin laitaa ruokaa laitoin essun päälle. tyttö sanoi "oleksä nyt niinku iskä?" poika lisäsi perään "älä syytä itteäs"
ikää noilla molemmilla siis 2v 9kk. jep, selvisi sitten sekin kumpi meistä useimmin kauhan varressa heiluu...mut en mä syytä itteäni :laugh:

Esikoisella kova mönkijä-kuume. Eilen sanoi, että "eiks se ole mahdollista, et jos ostaa yhden ison mönkkärin niin saa pienen kaupan päälle?!"
Voi kultaseni, kunpa olisikin... :laugh:

Pojalla oli pienenä puhevika, jossa y, ä ja ö korvattiin u:lla, a:lla j o:lla.
Kävivät kerran ukin ja mummin kanssa uimahallissa, mistä kotiutui intoa puhkuen.
"Aiti, aiti! Me kautiin ukin kanssa hourusaunassa!"

:laugh: Nämä on hyviä... Meidän 3v tekee sitä että jos se esim. lennättää palikkaa ja leikkii että se on lentokone. Jos kysyn siltä mikä se on mitä se lennättää, niin poika kattoo mua suu auki ja sanoo että "äiti, tämä on palikka" ihan niinkun se ajattelis että ompa äiti tyhmä kun ei tajunnu..[/quote]

Ihan sama homma meillä käynyt, poika 2,5v =)

tämä on pakko kirjoittaa vielä. ei ole omien lasten suusta vaan ajalta ennen näitä kaksosia kun olin vielä töissä päiväkodissa.

Olisko se hoitolapsi ollut alle neljän kun yhtäkkiä kysyi multa "onko teillä hulluja?" Mä sitten ihmeissäni että ei ole, miten niin?
"onko teillä kotona hulluja?" tyttö inttää ja mä jo mietin että mistä tuo tietää että mä asun "mielisairaalan" vieressä... vastaan vaan sitkeästi että ei meillä kyllä ole...
"meillä on kotona seinähulluja, kirjahulluja, vaatehulluja, leluhulluja..." tyttö kertoo ja sitten muistin että ei hän osannut sanoa yy-kirjainta.
kyllä naurettiin tytön äidin kanssa silloin kun tuli hakemaan sitä hoidosta.

Yhteistyössä