?
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taru. haukkukaa vaan. en tykkää siitä edes itse.
eli tarua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taru. haukkukaa vaan. en tykkää siitä edes itse.
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:Alkuperäinen kirjoittaja ..vierailija:Mä olen Ritva.
60-lukulainen, tulee vaan sellaisia -40 lukulaisilla vastaan nimen omaavia vastaan
Mut täällä kaikki tutut jo tietää, niin mä oon vuosimallia -79 Marja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tuovi on nimeni, eikä mikään nätti se oo...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:Alkuperäinen kirjoittaja ..vierailija:Mä olen Ritva.
60-lukulainen, tulee vaan sellaisia -40 lukulaisilla vastaan nimen omaavia vastaan
Mut täällä kaikki tutut jo tietää, niin mä oon vuosimallia -79 Marja![]()
Ookkona käyny Marjassa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Suvi :wave:En ole nähnyt kovin monessa ketjussa haukuttavan.
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Mä oon katri. Ja en mä mitään haukkumista keksi sun omasta. Entä sä mun mummonimestä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro![]()
Mä olen Mia,antaa tulla vaan :saint:
Hih, no mä uskaltaudun, kun ei kukaan muu... Mia... hm... keksimällä keksitty nimi.
Ja seuraavaksi mollataan Ireneä. :saint:
Mia on keksitty jo 1800-luvulla :saint:
Irene taas saa mulle kylmiä väreitä aikaan..hrr
Hei! Pitää kestää mielipide, kun sitä kerran itse kinusit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Älkää edes alkako mulle! Mä oon VirveJa toka nimi on Päivikki :xmas:
Ihana, ihan kun joku komediahahmon nimi!![]()
Ja täällä tylsä Heidi! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toiset nimet on Sirkka Kyllikki :snotty: Mummojen mukaan anettu.....
Alkuperäinen kirjoittaja EI OLE:kellään ei VARMASTI ole mun nimeä..en laita..joku voi vaikka tunnistaa...hih!
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toiset nimet on Sirkka Kyllikki :snotty: Mummojen mukaan anettu.....
Nyrkki-Kyllikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Maria
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tuovi on nimeni, eikä mikään nätti se oo...
Mun mielestä kivan persoonallinen nimi! Siis mun korvaan ei kuulosta ollenkaan pahalta =)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.
Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mulla on niin yleinen nimi ja se on niin mitäänsanomatonki. ja täähn sanotaan ja kirjotetaan aina väärin, ihan kauhee nimi. Maria. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Maria
Liian yleinen koko maailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.
Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.