Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Älkää edes alkako mulle! Mä oon VirveJa toka nimi on Päivikki :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kjpuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mun kaveri on Tuija, ja se inhoo nimeensä niin paljon, et on tosissaan vaihtamas sitä toiseen.
"älä usko Tuijaa.... Tuija suo huijaa,,,," Tuija=_nuija
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro![]()
Mä olen Mia,antaa tulla vaan :saint:
Hih, no mä uskaltaudun, kun ei kukaan muu... Mia... hm... keksimällä keksitty nimi.
Ja seuraavaksi mollataan Ireneä. :saint:
Mia on keksitty jo 1800-luvulla :saint:
Irene taas saa mulle kylmiä väreitä aikaan..hrr
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Älkää edes alkako mulle! Mä oon VirveJa toka nimi on Päivikki :xmas:
Ihana, ihan kun joku komediahahmon nimi!![]()
Ja täällä tylsä Heidi! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:Mä oon Paula. Sopivan harvineinen mut kuitenkin ihan normaali perus nimi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:tuija. repikää siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja kjpuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mun kaveri on Tuija, ja se inhoo nimeensä niin paljon, et on tosissaan vaihtamas sitä toiseen.
"älä usko Tuijaa.... Tuija suo huijaa,,,," Tuija=_nuija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mun nimi on jo haukuttu, J-nimet kun on out ja lähiöstä
terv. Johanna
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Mä oon Kati. Mitäs siitä pidätte? Mistähän sekin on keksitty, omituinen nimi minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Ja mitäs vikaa kultakatriinassa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sari.Voiko järkyttävämpää nimeä ollakkaan 70 luvun lapsosella.
Mia oi nätti nimi mielestäni
Alkuperäinen kirjoittaja ..vierailija:Mä olen Ritva.
60-lukulainen, tulee vaan sellaisia -40 lukulaisilla vastaan nimen omaavia vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro![]()
mä olen Pia, et samaan syssyyn![]()