Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Mä oon katri. Ja en mä mitään haukkumista keksi sun omasta. Entä sä mun mummonimestä? :D
Katri on ihan hyvä nimi! Pitkään siitä nimestä tuli mulle mieleen eräs entisistä opettajistani, mutta nyt olen tavannut niin monta toisenlaista Katria, että se mielikuva tiukkanutturaisesta maikasta on jo unohtunut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro :D


Mä olen Mia,antaa tulla vaan :saint:
Hih, no mä uskaltaudun, kun ei kukaan muu... Mia... hm... keksimällä keksitty nimi.

Ja seuraavaksi mollataan Ireneä. :saint:
Mia on keksitty jo 1800-luvulla :saint:

Irene taas saa mulle kylmiä väreitä aikaan..hrr
Hei! Pitää kestää mielipide, kun sitä kerran itse kinusit. :p
Tottakai,mut sitä ei kuiteskaan eilen keksitty :whistle:
 
...
Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.

Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
 
aaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.

Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
ei ole kekseliäisyyttä nähty kun on tota jaeltu
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
mulla on niin yleinen nimi ja se on niin mitäänsanomatonki. ja täähn sanotaan ja kirjotetaan aina väärin, ihan kauhee nimi. Maria. :xmas:
Terve kaima :D

tosin minä tykkään nimestäni
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.

Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
Mainio nimi! Vähän liian suosittu...
 

Yhteistyössä