Laitetaas kuvia lapsista :)

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
:D :D mutta kaunis on hää kyllä... jokos teillä on monta poikaystäväehdokasta?? :whistle: :D
Tuleva vävypoikamme on kuulemma Misca =). Misca tosin taitaa olla aika suosittu päiväkodin tyttöjen keskuudessa, muutama muukin on sanonut että menee Miscan kanssa naimisiin :D .
Oliver on myös eräs suosikkipojista, hänen synttäreilleenkin tuli juuri kutsu.
Ja sitten on toki Ali ja Mini, veljekset, joiden molempien kanssa meidän neiti kuulemma aikoo myös avioitua :D.
Eli onhan niitä jokunen :whistle: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miksi lapset kasvaa niin nopsaan...mun mielestä oli ihanaa, kun talossa oli vauva ja kaksivuotias. Nyt mun vauvakin on jo kaksi :heart: . Nämä ajat kun saisi takaisin...(vaikka onhan noi ihania vieläkin).



täällä olis vauva ja kaksivuotias..tervetuloa joskus hakemaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun oli ihan pakko laittaa tää vielä :heart: :heart:

Suloinen, mutta ei ehkä kannattaisi laittaa alastoman lapsen kuvaa nettiin :/
no jos poistat sä kans sen?
kiitti, emmä oikein taas aatellu
Poistin :).
Nykyään kun on kaikenlaisia sekopäitä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
:D :D mutta kaunis on hää kyllä... jokos teillä on monta poikaystäväehdokasta?? :whistle: :D
Tuleva vävypoikamme on kuulemma Misca =). Misca tosin taitaa olla aika suosittu päiväkodin tyttöjen keskuudessa, muutama muukin on sanonut että menee Miscan kanssa naimisiin :D .
Oliver on myös eräs suosikkipojista, hänen synttäreilleenkin tuli juuri kutsu.
Ja sitten on toki Ali ja Mini, veljekset, joiden molempien kanssa meidän neiti kuulemma aikoo myös avioitua :D.
Eli onhan niitä jokunen :whistle: .
:D :LOL: no on ainakin mistä valita.. :D mutta usko vaan kuule mua että kun kymmenen vuotta menee niin kyllä teillä on edelleen sitä jonoa oven takana... :whistle: ;)
 

Yhteistyössä