Tuleva vävypoikamme on kuulemma Misca =). Misca tosin taitaa olla aika suosittu päiväkodin tyttöjen keskuudessa, muutama muukin on sanonut että menee Miscan kanssa naimisiin .Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mutta kaunis on hää kyllä... jokos teillä on monta poikaystäväehdokasta??
JooAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Siun pojalla on ihana tukka, melkein kuin peruukki päässä kun on niin kiiltävä ja vaalea.Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mantatytt%F682&image_id=75224251
täällä olis vauva ja kaksivuotias..tervetuloa joskus hakemaanAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:no jos poistat sä kans sen?Mun oli ihan pakko laittaa tää vielä :heart: :heart:
Suloinen, mutta ei ehkä kannattaisi laittaa alastoman lapsen kuvaa nettiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:kiitti, emmä oikein taas aatelluAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:no jos poistat sä kans sen?Mun oli ihan pakko laittaa tää vielä :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Poistin .Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:kiitti, emmä oikein taas aatelluAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:no jos poistat sä kans sen?Mun oli ihan pakko laittaa tää vielä :heart: :heart:
Nykyään kun on kaikenlaisia sekopäitä :/
Suloisia =). Nuoko mä saan tulla hakemaan lainaksi? Kiitos mielelläni.Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
juu välillä vois lainata ..ainakin silloin kun molempia ottaa yhtäaikaa rankasti päähän..(nyt särkyi se enkelivaikutelma) .Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Suloisia =). Nuoko mä saan tulla hakemaan lainaksi? Kiitos mielelläni.Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
Hellyyttävää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tossa meidän tyttö on juuri tuoreena isoveljensä kanssa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1585959.jpg
no on ainakin mistä valita.. mutta usko vaan kuule mua että kun kymmenen vuotta menee niin kyllä teillä on edelleen sitä jonoa oven takana...Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tuleva vävypoikamme on kuulemma Misca =). Misca tosin taitaa olla aika suosittu päiväkodin tyttöjen keskuudessa, muutama muukin on sanonut että menee Miscan kanssa naimisiin .Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mutta kaunis on hää kyllä... jokos teillä on monta poikaystäväehdokasta??
Oliver on myös eräs suosikkipojista, hänen synttäreilleenkin tuli juuri kutsu.
Ja sitten on toki Ali ja Mini, veljekset, joiden molempien kanssa meidän neiti kuulemma aikoo myös avioitua .
Eli onhan niitä jokunen .
Tosi mahtavat hiukset hänelläkin. Enemmän kuin mulla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell: