ennenkin kehunut että kauniita lapsia sulle, mutta sanonpa taas.. =) :heart: ja tyttö on kyllä paljon ikäistään vanhemman näkönen..Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
ennenkin kehunut että kauniita lapsia sulle, mutta sanonpa taas.. =) :heart: ja tyttö on kyllä paljon ikäistään vanhemman näkönen..Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mahtava kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:profiilissa meittin jannu
ei näjyAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
hetken verran meirän herra hakkarainen..
tolleen käy mullakin välillä.. pelottavaa.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Missä mun nimimerkki tuolta ylenpää??
Tänk juu =) . Juu, tuo meidän 4 vee on aina ollut paljon ikäistään vanhemman näköinen. Luulivat yli kolmevuotiaaksi jopa päiväkodissa, kun käytiin hakemassa hakukaavakkeet, ja tyttö taisi olla silloin hädintuskin puolitoistavuotiasAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ennenkin kehunut että kauniita lapsia sulle, mutta sanonpa taas.. =) :heart: ja tyttö on kyllä paljon ikäistään vanhemman näkönen..Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
tuleva rahtari....Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mahtava kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:profiilissa meittin jannu
Tää on ihana :heart: , mahtava tukka tytölläAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Kiitos =) hänestä tulee myös kihara tukkainen,hän on nyt kuin afrikalainen,niin kiharat tukkat,mä yritän laita uus kuva tänään nettiin jos löydän mun digikamera :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tää on ihana :heart: , mahtava tukka tytölläAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
mutta kaunis on hää kyllä... jokos teillä on monta poikaystäväehdokasta??Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tänk juu =) . Juu, tuo meidän 4 vee on aina ollut paljon ikäistään vanhemman näköinen. Luulivat yli kolmevuotiaaksi jopa päiväkodissa, kun käytiin hakemassa hakukaavakkeet, ja tyttö taisi olla silloin hädintuskin puolitoistavuotiasAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ennenkin kehunut että kauniita lapsia sulle, mutta sanonpa taas.. =) :heart: ja tyttö on kyllä paljon ikäistään vanhemman näkönen..Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Profiilissa prinsessa
En ees kokeile tota aijaata, se vihaa mua..
Alkuperäinen kirjoittaja ei uskalla:laittaa kuvaa tänne,viimex tuli kovat haukut!!!
|OAlkuperäinen kirjoittaja ei uskalla:laittaa kuvaa tänne,viimex tuli kovat haukut!!!
Siun pojalla on ihana tukka, melkein kuin peruukki päässä kun on niin kiiltävä ja vaalea.Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mantatytt%F682&image_id=75224251