Laitetaanko naamakuvapinoa?

m
Grace näyttää sellaiselta "vanhojen hyvien aikojen" tyylikkäältä filmitähdeltä eli jos ois mustavalkonen kuva, niin vois luulla menneiden aikojen isoksi elokuvastaraksi. Tosi kaunis!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Grace näyttää sellaiselta "vanhojen hyvien aikojen" tyylikkäältä filmitähdeltä eli jos ois mustavalkonen kuva, niin vois luulla menneiden aikojen isoksi elokuvastaraksi. Tosi kaunis!
Kiitos, mä kieltämättä tykkään etenkin -50 luvun vaatteista ja siitä kun naiset oli naisellisia. Mulla on vähän rouvamaista tyyliä, mutta 40 kohti tässä jo mennään hyvää vauhtia, joten teinimeininki on jo takana.

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Kiitos, mä kieltämättä tykkään etenkin -50 luvun vaatteista ja siitä kun naiset oli naisellisia. Mulla on vähän rouvamaista tyyliä, mutta 40 kohti tässä jo mennään hyvää vauhtia, joten teinimeininki on jo takana.
sussa on sellaista glamouria :D

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Tossa olisi, en muista onko ollut kenties aiemminkin.

Sussa on jotain samaa kuin siinä yhessä tytössä Las Vegasissa. Ja tää on siis positiivisessä mielessä sanottua!

Mun kuva löytyy profiilista, jos joku haluaa tietää minkä näköinen on tää uudehko palstailija...

Yhteistyössä