Onks sulla KOLME tyttöö?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Profiilissa on se ainoa hyvä kuva, mikä musta yo-kuvan lisäksi on otettu.
Sä oot jotenki herttasen näkönen En yhtään tiijä mimmonen oot kun en oo ite kauaa palstaillut mut näytät mukavalta immeiseltäAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/user/sumppis/album/
Alkuperäinen kirjoittaja Carda:Sä oot jotenki herttasen näkönen En yhtään tiijä mimmonen oot kun en oo ite kauaa palstaillut mut näytät mukavalta immeiseltäAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/user/sumppis/album/
On, aattele.Alkuperäinen kirjoittaja mites sanois:Onks sulla KOLME tyttöö?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Profiilissa on se ainoa hyvä kuva, mikä musta yo-kuvan lisäksi on otettu.
Ihanaa, meillä on viisiAlkuperäinen kirjoittaja meah:On, aattele.Alkuperäinen kirjoittaja mites sanois:Onks sulla KOLME tyttöö?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Profiilissa on se ainoa hyvä kuva, mikä musta yo-kuvan lisäksi on otettu.
Toivotaan, että neljäskin olis tyttö.
Thänks.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:emppu on söpö aivan ihana
Symppiksen näkööne miäs =)Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Profiilissa :xmas:
oot muuten tosi paljon mun serkkuni näköinen..(.huom. se on nuorempi kuin minä eikä yhtään mun näköinen)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Tossa olisi, en muista onko ollut kenties aiemminkin.
Ehdottomasti samaa mieltä =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:emppu on söpö aivan ihana
Kiitos, mä kieltämättä tykkään etenkin -50 luvun vaatteista ja siitä kun naiset oli naisellisia. Mulla on vähän rouvamaista tyyliä, mutta 40 kohti tässä jo mennään hyvää vauhtia, joten teinimeininki on jo takana.Alkuperäinen kirjoittaja m:Grace näyttää sellaiselta "vanhojen hyvien aikojen" tyylikkäältä filmitähdeltä eli jos ois mustavalkonen kuva, niin vois luulla menneiden aikojen isoksi elokuvastaraksi. Tosi kaunis!
sussa on sellaista glamouriaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Kiitos, mä kieltämättä tykkään etenkin -50 luvun vaatteista ja siitä kun naiset oli naisellisia. Mulla on vähän rouvamaista tyyliä, mutta 40 kohti tässä jo mennään hyvää vauhtia, joten teinimeininki on jo takana.Alkuperäinen kirjoittaja m:Grace näyttää sellaiselta "vanhojen hyvien aikojen" tyylikkäältä filmitähdeltä eli jos ois mustavalkonen kuva, niin vois luulla menneiden aikojen isoksi elokuvastaraksi. Tosi kaunis!
Sussa on jotain samaa kuin siinä yhessä tytössä Las Vegasissa. Ja tää on siis positiivisessä mielessä sanottua!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Tossa olisi, en muista onko ollut kenties aiemminkin.
oioi, kyllä on kauniita naisia tällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja Fortune:Laitoin prohviiliin, kun en osaa tänne laittaa.