Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Joo, ihan oikeesti! :) Tuli mieleen mun tyttären kaverit sun kuvasta ja mun tyttö on kuitenkin vasta 9v... :D Toivottavasti et ota pahalla. Oon itsekin ollut nuori äiti ja ärsytti joskus kun luultiin kovinkin paljon nuoremmaksi vielä mitä olin...
ohhoh, en ota pahalla...hyvällä... no lottoa ostaessa multa kysyttiin henkkarit :whistle: en ole ihan niin nuori :)
 
jadal
Jonsered, kiitos, vihdoin sain sulle kasvot :) eikä pahannäköiset kasvot ollenkaan :)
ja miehen kanssa kyllä tultiin siihen tulokseen, että kyllähän sä vähän näytät mustalaiselta :)

Mun ikä oli tuolla oikein arvattu, 25
 
Veikataas taas..

Tukka tötteröllä 21 v.
Freiya 26 v.
BootyPepin ikään en ole vieläkään missään törmännyt, mutta blogia olen joskus tuijotellut ja teini-ikäisiä lapsia sulla on.. mutta kun olet vaan niin ihailtavan nuoren näköinen. Mutta sanotaan nyt vaikka 30 v. noiden kuvien perusteella.
Jonsered on myöskin jotain 30 huitturoilla.
 
JONSERED Karhunkantaja
Mä ehdin nähdä vilaukselta Jonseredin kuvan, oisin vielä katsonut uudelleen ja miettinyt lisää, mutta se oli jo poissa. Valaistus tai joku oli sellainen että oli hiukan vaikea saada selvää. Mietin että jotain vähän päälle 30v. Vaikka 31.
 
Veikataas taas..

Tukka tötteröllä 21 v.
Freiya 26 v.
BootyPepin ikään en ole vieläkään missään törmännyt, mutta blogia olen joskus tuijotellut ja teini-ikäisiä lapsia sulla on.. mutta kun olet vaan niin ihailtavan nuoren näköinen. Mutta sanotaan nyt vaikka 30 v. noiden kuvien perusteella.
Jonsered on myöskin jotain 30 huitturoilla.
Kiitos tuijotuksesta ja muutenkin mukavista sanoista :) 30v on jo mennyt....
 

Yhteistyössä